lørdag 25. april 2009

For en FANTASTISK dag på loppis!!

Et nyyyydelig kjøkkenbord som skal males hvitt, og sages litt av på bena... skal brukes som stuebord... tror jeg....


En fiiin skjenk... males hvit og pusses så klart...


En fiiin fin lysestake som skal sprayes hvit... Tror den blir veldig bra...






En virkelig gammel notebok.. fra tidlig 1900 tallet.... Perfekt for en scrapper som meg...







En pokal eller 3 som jeg har kjøpt.. skal sprayes etter tips fra en annen blogger...





Need no words... Er bare lekkert...









Denne kannen har jeg fra før... bare i litt mindre utgave... Så nå har jeg 2...



Dette blir muligens skjenken min på mitt nye bad.. males hvit,... og en vask må settes ned i den...



Jeg fikk med meg 2 slike sminkebord.. et lite og et litt større... Det minste skal stå på Tomines rom, men det må pusses opp først... Krakkene fulgte med... ikke så særlig fine, så de må byttes ut..




Dette var en skikkelig godbit... En STOOOOR massiv pult som har skap på andre siden, så den kan brukes av 2 stk samtidig... Jeg kommer ikke til å male den,, bare sparkle og sette den inn med noe så den blir blank og fin igjen... DENNE likte min mann.... Den skal stå i vår nye stue...





post signature

10 kommentarer:

  1. Så ufattelig mye flott du fikk med deg fra loppis! Håper du deler resultatet av møbel-oppussingen på bloggen din etterhvert! Jeg skal en tur på et loppemarked i morgen, så håper jeg finner noe fint der.

    Og takk for hyggelig kommentar på bloggen min!
    Ha en fortsatt deilig helg!
    -Christine

    SvarSlett
  2. Oj, så mye fint :-))) Det kommer til å bli så utrolig lekkert! Jeg er helt imponert! Hvor går du på loppis?? Ha en fortsatt super helg :-) Klem klem

    SvarSlett
  3. Så masse fint. Ha en fin søndag.

    Hilsen ingunn

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Oi, så utrolig mye lekkert du kom hjem med fra loppemarked,det må ha vært kjempegøy å komme over så mye fint, gleder meg til å se resultatene i ditt nye hjem:)
    Jeg har også vært på loppis i helg og fant litt søtt småtteri:)
    Ha en strålende søndag!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Oj! Du fant mye fint på loppis. Det er så gøy. :) Jeg har ikke noe mer lagringsplass jeg, så endte opp med noen småting bare... :)Garasjen til svigermor er stapp full med mine loppisfunn. Stakkars.
    Ha en fin søndag!!! "Blogges" :)

    SvarSlett
  6. Hei,

    Havnet plutselig innpå bloggen til en gammel bekjent gitt. Ser at du også har oppdaget "bloggverden" og til og med har laget din egen blogg. Er det ikke mye fint å se og mye inspirasjon å hente? Ja det er helt sikkert. Lykke til med husbyggingen. Hilsen Stine (mamman til Sebastian)

    SvarSlett
  7. Hei hopp STine... Ja det er helt utrolig mange flotte hjem rundt omkring.. Jeg har fått mange ideer og gode råd... Vi gleder oss til husbygging, og vi begynner mest sannsynlig til neste uke!! HURRA!!!

    SvarSlett
  8. Hei,
    Kom tilfeldigvis over bloggen din i dag, og må si jeg syns du har et nydelig hjem, en sikker smak og stil med blanding av gammelt og nytt.
    Det er det som gjør et hus til et "hjem", syns nå jeg da.
    Sort høyglans kjøkken var lekkert....(men jeg vet ikke om jeg hadde turt..), kan jeg spørre hvilket merke det er ?

    Mvh. Hilde B.

    SvarSlett
  9. Hei hilde.. Takk for hyggelig hilsen.. Jeg er helt enig med deg.. jeg er veldig glad i hvitt.. men det kan fort bli for kaldt.. litt miks av forskjellige ting, som allikevel har litt av samme stilen gjør det hele perfekt.. Iallefall for meg... Kjøkkenet er fra Ikea.. Kjøpt for 3 år siden. Det var helt nytt fra Ikea da, men nå finnes det ikke lenger tror jeg.. Men KVIK på skøyen har rimelige og Supertøffe kjøkken i sort høyglans.. Det er lekkert, tøfft, men VELDIG mye pussejobb... Ha en fin dag, og takk igjen for hilsen..

    SvarSlett
  10. Skulle ønske jeg klarte å gå på loppemarked ;) Tror jeg har vært på det en gang, og etter å ha vært med å hentet lopper en gang så syntes rett og slett folk brukte oss som "søpplekasse", men jeg ser jo nå at noen finner iallefall stilige ting med potensiale, kanskje jeg må se å prøve en liten loppis jeg å.. ;)

    Takk for kommentaren om muren min, vi drev med denne i fjor sommer, sambo hadde vel tilslutt mareritt om murer og muring ;) Men vi er veldig fornøyd med resultatet, tenkte jeg skulle legge ut litt flere bilder når hekken har sprunget ut:)
    I år har vi murprosjekt bak huset, tror det å kan bli bra :)

    Ha en fin dag :)

    Klem Hege

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥