lørdag 18. april 2009

Gangen










Ja ja... så ble det ikke det helt store på loppis idag.. Dro til Vikersund etter at Gjøvik ble nedstemt av mannen, som skulle være med for første gang... ( han har riktignok kommet med den store bilen sin på loppis etter endt shopping for å hente div. kupp..men han har aldri deltatt...)


vel vel.. Jeg ble iallefall så skuffet.. tenkte jeg skulle finne skap,skjenk til badet, hvitt porselen og noe ting og tang til pikerommet.. men den gang ei...


Det ble litt krimskrams, som allerede er sprayet, så vi får se om det blir bra... Men- fikk tak i en lampe.. helt ny, og den passer perfekt hos oss.. Så jeg er glad jeg tok turen uansett..


Det som er så fint er jo at det er massevis med loppis fremover.. så jeg håper jeg finner noe til nye huset..


1 kommentar:

  1. Hei på deg lille blomst! Så flink du er! Både med ord og bilder:) Gleder meg til å følge med videre!

    Klem Cathrine

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥