torsdag 30. april 2009

"Ja takk... begge deler..."






Jeg er veldig i kjøkkenmodus om dagen.. JH Interiør tegner og tegner.. Men vi blir ikke helt ferdig.. og enig... Derfor har jeg nå kikket litt på bilder på nettet... Og hjelpe meg.. det er jo villt masse flotte kjøkken... Men det skal jo være lekkert.. funksjonellt.. varig... koselig ++ Hvordan skal jeg klare å bestemme meg for noe som er så endelig? Jeg går for hvitt... Det vet jeg... Og jeg må ha peis... og grube.. og vindu over vasken... og plass til kjøkkenbord... Men skal jeg ha en kjøkken øy?? Det er jo så lekkert med en liten vask på øyen...( hva brukes den til?? ) Phu... Det er så mange valg... Skulle ønske jeg var litt Ole Brum i disse dager... " Ja takk... begge deler..." og ikke minst at lommeboken var utømmelig...
Ha en deilig dag...


post signature

6 kommentarer:

  1. Hei :) kom over bloggen din i Anine sin blogg :) koseleg lesing :) spennande med husbygging...sikkert mykje å tenke på ja. men so deileg å få sitt eige :)

    blir spennande å følge med vidare :)

    håpe du får ein fin kveld :)

    Klem M :)

    SvarSlett
  2. Åh så flotte kjøkken-bilder ;) Stilig!
    Nå er pulsvantene sendt. Så har du dem snart :)

    Klem Maria fra Idekroken

    SvarSlett
  3. Vi har bestillt kjøkken fra Møre kjøkken. Veldig fint tror jeg det blir. Kjøpte heltre eikekjøkken som er malt hvitt. Lykke til med valgets kvaler.
    SMIIIIL fra vivian.

    PS: Takk for tipset anngående trekke ned knappen til wcèn. Tror jeg skal bruke det ja.Vi har tre gutter i hus + MANNEN(han er kansje den som er dårligst til å ta ned lokket.hehe!)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Skjønner godt grublingen over kjøkkenet. Vi skal fornye kjøkkenet med tid og stunder og det er maaaaaange valg å ta.
    Gleder meg til å følge prosjektet ditt:)
    Ha en flott dag i morgen!
    Klem Kristin

    SvarSlett
  5. I really like what you guys tend to be up too. Such clever work and reporting!

    Keep up the excellent works guys I've included you guys to our blogroll.



    Visit my site: real estate investing tips (http://www.ojunim.org/?document_srl=1857388)

    SvarSlett
  6. Howdy are using Wordpress diet plans for women to lose
    weight (dietplansforwomentoloseweightfast.com) your blog platform?

    I'm new to the blog world but I'm trying to get started and set up my own. Do you
    require any coding knowledge to make your own blog?
    Any help would be greatly appreciated!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥