onsdag 15. april 2009

Kan alt sprayes??





Huff... Nå er jeg så lei det sorte at jeg blir gal snart.. Spesiellt nå i disse lyse tider... Alt synes og jeg vasker og vasker... Min kjære mann sprayer og sprayer men så er det sofa igjen da... kan jo liksom ikke spraye den.. men takk gud for EKTORP sofa fra IKEA.. da kan jeg iallefall bare bytte trekk.. Jeg har beige trekk også, men jeg vil ha hvite tror jeg.. Men hva skjer med Tomine og hennes daglige inntak av bjøsjiiiv me sjokko på da?? huff ... jeg gremmes... Jeg får tenke litt til...
Jeg rakk innom Kid idag, og kjøpte fuglebur.. inspirert av en annen blogger.. det er nå sprayet hvitt.. og tørker i garagen.. Gleder meg til å sette det inn.. Kid har MYE fint nå... Og veldig fiiine priser... Hei hopp, nå skal jeg på jobb...

5 kommentarer:

  1. Flott!
    Jeg har å fugleburet fra kid, men har ikke sprayet det.
    Blir sikkert kjempe fint!

    God vår klem Malin

    SvarSlett
  2. Hei! Så fin blogg du har! Og så spennende med husbygging. Vi begynner med graving nå førstkommende mandag, og håper også på å være inne til jul. :) Blir morsomt å følge bloggen din! Har dere startet på huset enda?
    Anine

    SvarSlett
  3. Fin blogg, og såå stilig potte på det første bildet her! Samme på sidebildet med barneskoene! Hvor får du tak i disse stilige pottene?

    SvarSlett
  4. Heisann :)
    Kjempefin blogg du har, er kjekt å hente inspirasjon fra :)

    Men kan jeg spørre hvilken spray du bruker på de forskjellige tingene? Fugleburet og lysestakene og pottene? :)

    SvarSlett
  5. Hei!

    Jeg synes alt det sorte er nydelig jeg til det lyse du ellers har. Gav personlig stil og annerledes... veldig mye hvitt nå...

    Lykke til med det sorte :)

    Beate fra Skrenten

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥