mandag 27. april 2009

Men hvor skal jeg begynne??












Jeg har begynt å tenke på bad.. Det jeg har idag, er jo helt sort.. Store sorte fliser på gulv, og store på veggen.. Veldig flott synes jeg, men akk så strevsomt å holde rent... Derfor snuser jeg nå litt rundt for å finne noen ideer... Det er ikke lett når utvalget er så vanvittig stort.. Og valget blir så endelig.... Det skal jo vare noen år ja... Hmmm.... Dette blir ikke lett skjønner jeg.... Legger ved noen bilder av skjønne bad.. de er veldig forskjellige.. men jeg liker alle....



post signature

2 kommentarer:

  1. Hei og god kveld i stua!
    Det ligger en utfordring til deg fra meg på bloggen min! :)
    Kos deg...

    SvarSlett
  2. Så koselige badeinspirasjonsbilder.

    Ha en fin dag.

    Hilsen ingunn

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥