søndag 19. april 2009

På badet!!











10 kommentarer:

  1. wow :)
    Jeg gleder meg til jeg engang skal bygge hus.. masse inspirasjon!! Du har det veldig stilig på badet :)

    Klem Hege

    SvarSlett
  2. Hei vennen :-) Så fin blogg du har! Jeg gleder meg til å se mer her :-) Du, jeg tenkte å spørre deg om du vet om en nettbutikk som selger sjablonger? Jeg skal ha carpe diem ( som betyr grip dagen) Over knaggene i gangen. Jeg fant ikke noe på loppis i dag, men håper at det er noe loppis til neste helg. Kanskje vi kan dra sammen? Klem fra Janicke

    SvarSlett
  3. hei hei. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Koselig at du tok turen innom:-)
    Huset vårt er et Minde ja, men er forandret litt på da. Gjordt om på str og rom inndeling.
    Masse fint i bloggen din også da.
    Gleder meg til å følge husbyggingen deres, artig å se noen som bygger likt hus som oss:-)

    SvarSlett
  4. Hei Kunne du sendt en mail til meg på christine@hvitstil.com

    Klem fra Christine

    SvarSlett
  5. Takk for det:) veldig fornøyd med de.
    Og ja, alle kan dra!!! :)
    Det er godt over 50% på mye av det :)

    Blir spennende å se om du finner noe fint hvis du tar turen :)
    Klem

    SvarSlett
  6. Hei,
    utrolig inspirerende blogg du har.:)
    Jeg er innom hver dag og titter etter at jeg kom over denne bloggen for noen dager siden.
    KJempefint med sort bad. Kunne egentlig tenkt meg det selv, men tror nok badet er litt for lite til det:(
    Jeg lurte på de blå flaskene du har på badet og glasseskene der.
    Flaskene, er det parfymeflasker eller noe annet?
    Og hvilket merke? Og hvor får man kjøpt disse glasseskene?

    Mvh
    Ova.

    SvarSlett
  7. hEI OVA! takk for hyggelig kommentar.. sort bad krever myyyye vasking,jeg er glad jeg har prøvd det, men jeg gjør det ikke når vi bygger igjen nå.. flaskene er fra en hudpleieserien til Givency, veldig deilig og glaseskene mener jeg at jeg kjøpte på Mols i Sandvika..

    SvarSlett
  8. Hei igjen,
    Vet jeg maser fælt nå, men hadde du kunne fortalt meg eksakt hva produktene til Givenchy heter på de blå flaskene du har?
    Produktet er visst ikke å få tak i i Norge, men en dame kunne bestille for meg fra utlandet.:)

    SvarSlett
  9. hei ova.. jeg sa feil.. det er ikke givency men guerlain.. jeg skal gi deg eksakt innhold når jeg kommer hjem.. tjolahopptjolahei!!

    SvarSlett
  10. Hei Tomine! Da skjønner jeg ja. jeg fant disse produktene ganske raskt på parfymeriet. De er veldig gode.:)..tjolahoppsasa..:))Så får du og dine ha en fin dag videre. Her i Malm er det 30 grader nå. (pes!)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥