søndag 12. april 2009

Slik blir mitt nye hus fra Blink..

Første gang vi så dette huset var for noen år siden... Vi syntes det var fantastisk.. Men da hadde vi verken tomt eller penger til å bygge det, så vi satte opp en tomannsbolig isteden på tomt skillt ut av min manns besteforeldre... Men nå er vi igang.. Vi har fått tak i tomt og byggesøknaden er klar!! All snøen ble borte nå i påsken, så nå er det klart for graving om noen få uker!!! HURRA!!

Jeg blir jo så utrolig inspirert av alle de flotte bloggene jeg oppdaget for kun få uker siden... Jeg tror jeg blir skyldig alle en takk, for man låner jo litt her og der... og setter det sammen til sitt eget.. For det er viktig.. jeg må ha min egen stil, og da må det være litt sort... Jeg vil alltid elske det...
Jeg har vært så heldig å overta min svigerinnes spisestuestoler idag.. så de står nå godt plassert på kjøkkenet.. De passet fint inn hos oss... Håper bare jeg slipper fingeravtrykk med sjokoladepålegg på dem de nærmeste ukene iallefall...

5 kommentarer:

  1. Hei!

    Flott blogg, og nydelig header:)

    Lykke til på konkurransen!

    Klemmer Malin

    SvarSlett
  2. Hei og velkommen som blogger!!! Er det ikke gøy..?? Har du meldt deg inn i nib? Det er lurt, for da får fler tilgang til bloggen din! Den er kjempefin forresten, skal bli gøy å følge deg,legger meg til som følger!
    Ha en fin uke,klem fra Anette

    SvarSlett
  3. Tusen takk for nok en hilsen! Og for et fantastisk hus! Det er absolutt noe slikt jeg drømmer om også. Men vi får nok ventet noen år enda. Gleder meg til å følge med på husbyggingen og interiørideene dine/deres gjennom bloggen din.
    Håper du hadde en vellykket tur innom loppemarkeder, også i dag. Vi fant endelig noen nattbord som vi/jeg har sett etter en stund. Veldig gøy!

    Ha en nydelig søndag! -Christine

    SvarSlett
  4. Så flott hus. Gleder meg til å følge dine prosjekter.

    Hilsen ingunn

    SvarSlett
  5. Du er fantastisk,dine prosjekter har gledet meg mang en kveld!Takk så masse :)

    Hilsen Ellen.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥