mandag 27. april 2009

UTFORDRING fra ANINE!!

anine har utfordret meg til å gi et godt råd innenfor interiør... Jeg ble litt stresset, for har jeg noen da?? Så kom jeg på hvordan alle skryyyter av mitt wc... hvor "trekk ned" knappen er satt så lavt at man må ta ned dolokket hver eneste gang man skal skylle ned.. DET var utrolig smart syntes jeg da vi lagde badet.. og sparer meg for enormt mye irritasjon med 2 gutter i huset.... Er tipset godkjent anine??

Utfordringen skal sendes videre til 7 stk.. og jeg håper at disse tar den videre:

*Harmonisk lykke
*Englefryd
*Hvitstil.com
*Litt av ditt og litt av datt
*Malins hus
*Romantisk vintage
*små gleder

post signature

10 kommentarer:

  1. Utfordringrn er tatt! ;-) Har sikkert mange gode råd, men det var det som datt ned i hodet på meg nå. Hehe!

    Smiiil fra *v*

    SvarSlett
  2. Kjempebra! :) Så gøy å se at vi får noe ut av det... Det med toalettet og knappen har jeg ikke tenkt på før. Notert! Veldig smart. :)
    Ha en fin dag...

    SvarSlett
  3. Det var et utrolig godt tips!
    Vi skal puse opp badet nå, og jeg skal ha tipset ditt i tankene ;)
    Tusen takk!
    Klem Maria fra Idekroken

    SvarSlett
  4. Legger meg til som følger hos deg. Masse andre flotte tips og her ;)
    Klem igjen

    SvarSlett
  5. Hei igjen. Så koselig kommentar, og at du har lett!! ;)
    Jeg har et par igjen, av de små rosa pulsvantene. Så de kan jeg sende til deg! ;)
    Holder på å fylle opp lageret, hehe.
    Min e-post er idekroken@online.no, der kan du sende meg adr. din, og jeg kan sende deg kontonr. ;)

    Klem igjen

    SvarSlett
  6. Her er jeg igjen, hehe.
    Rosene tørker jeg i ovnen. Har veldig svak varme, gjerne under 50 grader, og døren åpen.
    Jeg har også på varmluft litt av og på.
    mange bruker også å fylle de med litt sand, for å holde fasongen, men jeg synes det blir flott uten.
    Jeg setter de i en rist, som de ser på bildet hos meg, så blir fasongen helt fin ;)
    Veldig viktig at det ikke går for fort,, for da "strammer" kronbladene seg. (lar de stå i flere timer) og lar de fortsette å være på risten et par dager etterpå og :)

    Moro å prøve. Lykke til!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Hei, og takk for koselig hilsen! For et godt tips - noterer meg det!

    Og takk for utfordringen. Må tenke litt, men jeg tar den selvsagt videre.
    Ha en flott dag!
    -Christine

    SvarSlett
  8. Hei, hei! Det skal bare være å klikke på Søtsaker og gleder som er linket i bloggen, hvis jeg har forstått problemet du har rett:-)

    Camilla.:-)

    SvarSlett
  9. Det går visst litt tregt i toppen om dagen, hihi...Du går inn på bloggen min, så kopierer du webadressen på øverste linje. Deretter skriver du innlegget ditt, merker navnet på bloggen min, og trykker på kobling(ligger sammen med valg av bokstavstørrelse, fargevalg osv.)Så skal det komme opp to linjer hvor du klikker inn webadressen og trykker ok. Håper du skjønte dette, og at jeg endelig har skjønt deg:-)

    Camilla

    SvarSlett
  10. He he,det var jo genialt!!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥