fredag 1. mai 2009

1.gang 2.gang.... SOLGT!!??



















Åh.. nå er det spennende... Jeg fant noen superlekre nattbord, og en fantastisk skjenk i USA.. Men vil de sende til Norge?? Noen som har noe erfaring med møbler sendt fra andre land?? Jeg venter spent på svar...... Det var iallefall lekkert...
Ha en deilig 1. mai... Nå ligger Tomine og sover litt, og far og sønn er på tomta og hogger... Vi skal vel opp dit med en sjokolade i det fin fine været... Heihopp allesammen!!

post signature

4 kommentarer:

  1. Heisan, jeg kom forbi deg på min vandring, jeg er ny i bloggeverden, og synes det er spennende å lese og å se på bilder...det er så fantastisk mye flott og inspirerende rundt om.

    Når det kommer til å få sendt møbler fra U.S.A., så har jeg hørt om flere alternativer.
    Jeg vet at et eller annet selskap driver med å ta i mot private ting, og sende med kontainere, men da må du vente til de er fyllt opp.
    Det finnes også selskap som f.eks. http://www.usamail1.com/, men vet ikke om de tar i mot fra privat personer.
    Ellers har jeg en storebror som fikk sendt en Harley fra U.S.A., jeg kan spørre han om han fant en smart løsning....
    (...men det kan jo godt være at han tok en rådyr utvei, altså...)
    Skal jeg spørre?
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Ps!
    For en nydelig datter du har!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselig hilsen! Veldig hyggelig å høre fra deg:)) For noen flotte møbler du viser på bloggen din! Skulle gjerne selv hatt fatt i slike funn! Ønsker deg en super helg!
    Klem Kari

    SvarSlett
  4. AAAAAAAHHHHHH!!!!!!!!!!! Lekkert! Jeg å vil ha! Hvor fant du dette da? Nydelig.
    Ha en god helg!

    *v*

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥