søndag 3. mai 2009

Hos lillesøster!






















Min kjære lillesøster har bodd i Tigerstaden i mange år nå, og i høst kjøpte hun seg en leilighet med sin kjære...Den var et vrak for å si det forsiktig.. og de har snudd opp ned omtrent på hele.... Byttet kjøkken med soverom, og rivd ned hele badet og bygget nytt...
Disse gamle bygårdene i Oslo er noe jeg virkelig synes er lekkert... Felles trappene har nydelige utskjærte vinduer med utsikt til bakgården... soverommene er alle vendt ut mot bakgården, så selvom man er midt i oslo, så er det så stille så stille... Nydelig... Jeg er veldig stolt og lettet over at interiørinteressen endelig har tatt min søster med storm og at det er så utrolig bra som det er ... Jeg var en periode litt *bekymret* der... Men med stor stil og sans for klær, måtte det bare bli perfekt i husrommet også... Riktig flink har du vært lille søs...


3 kommentarer:

  1. Fantastik flott blogg. Kan kikke på den i timesvis.
    Masse god inspirasjon som jeg suger til meg.
    Du er også veldig flink til å oppdatere. Det er så bra!
    Likte forresten bildene du har tatt av leiligheten min. hehe. Morsomt.

    Klemmer fra lillesøster

    SvarSlett
  2. Syntes lillesøster hadde det veldig stilig!!
    Er selv på jakt etter lysekrose og speil i forbindelse med spisestua.. men syntes det er så vanskelig å finne akkurat det jeg vil ha..!! Og finner jeg det.. da koster det jo alt for mye!!
    Vel.. får vel bare fortsette å lete..

    klem Hege

    SvarSlett
  3. For et nydelig hjem søsteren din har! *forelsket*

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥