søndag 24. mai 2009

Det skjer jo noe!!






I dag har vi hatt pause fra tomta..
Vi feiret bursdag i Oslo i går , så da er det godt å ta det helt med ro idag..
Vi har allikevel tatt noen bilder på tomta i dag.. jammen skjer det ting....
Husbonden hjalp til med å legge kloakkrør, vann og drenering i går, så nå gjenstår kun få dager før vi begynner støping..
( husk å ta bilde av alle rør som ligger under grus og jord dere husbyggere
da vet dere hvor alt er om det skulle bli noe senere tipset vår graver oss.....)
SJEKK UT DEN SVENSKE BLOGGEN VI BYGGER HUS.SE for masse masse tips til oss husbyggere!!
Resten av søndagen skal jeg kose meg med barna når de kommer hjem fra barnevaktene og kanskje kanskje skal jeg prøve meg på symaskinen min iløpet av uken..
Jeg blir jammen inspirert av dere andre bloggere som er så flinke til å sy, og jeg var så heldig å få en helt ny symaskin av min svigerfamilie før jul men jeg har enda ikke fått prøvd meg...
Ønsker alle en deilig søndag, og kom gjerne med info om gode syblogger!!
Jeg trenger MASSE tips og veiledning...

post signature

3 kommentarer:

  1. ååå.. så delig å komme igang...!!
    Håper det blir min tur om ikke så alt for mange år... i mellomtiden samler jeg inspirasjon... og huset dere har valgt ligger faktisk allerede i "bunken"... kjempefint hus :)

    SvarSlett
  2. Bilde av alle rør skal bli!
    Følger alle råd;)
    Dette er vel ett råd som flere har minnet oss om, men kanskje med god grunn?
    Så gøy at du legger ut bilder av startfasen av byggingen også, sluker alt om husbygging for tiden:)

    Ha en fin kveld!
    Anita

    SvarSlett
  3. Hei du! Og takk for sist...
    Så artig å se bilder fra tomta deres. Det blir sikkert lekkert!
    Bilder av rør er nok kjekt! Skal si ifra til min kjære. :) Det er hans oppgave synes jeg.
    Ha en fin kveld og uke!
    Klem fra meg

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥