onsdag 13. mai 2009

Drøm søtt!!

I dag får jeg besøk av fru S som selger Florence.. Jeg gleder meg villt for her er det myyye lekkert... Sengetøy-puter-servietter-håndkler osv. osv... Alt man trenger til heimen! Det er akkurat samme kvalitet som Lexington, men nesten halve prisen.. DET liker iallefall jeg... Jeg legger ut bilder etter besøket, men først en liten smakebit!






Veldig søtt at merke Florence er brodert inn diskrèt.. Jeg er ikke så glad i store pragende "bevis" på hvor ting kommer fra, så dette er perfekt for meg...

post signature

4 kommentarer:

  1. Det kan jeg å like altså.. ;) hehe.. Jeg finner ikke noe hjemmeside på nett, har du en adresse?
    -Hege

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar. Og jeg må jo bare si det samme som du sa til meg; FOR et nydelig hus dere skal bygge! Så fint at du skal blogge underveis, da vil jeg se og lære;)

    Vi skal ha hele sommeren til å grave, og skal først begynne å "bygge" etter ferien, så du kommer til å ligge litt i forkant. *Kribler i fingrene...skulle gjerne begynt i går!*

    Vi blogges!
    Smil fra Anita

    SvarSlett
  3. Så ut som mange fine ting! Og for et lekkert hus dere har valgt! Jeg gleder meg til å følge byggeprosessen! Vi er bare på tegnestadiet enda med vårt hus, men regner med å være innflyttingsklare om ett års tid. Det blir gøy! :)

    SvarSlett
  4. Å så heldig du er med besøket ditt. Så ut som et deilig sengetøy. Lexington er jo bare herlig men akk så dyrt, så da er jo dette et supert alternativ!
    Huset dere skal bygge ser ut til å være et drømmehus. Gleder meg masse til å følge blogegn din i prosessen. Vi skal til å fikse litt i huset. Skal ha nytt kjøkken, nytt bad og innrede loftet. Rive noen vegger og sette opp noen vegger... Regner med og håper at jeg kan få masse fine tips fra bloggene rundt omkring.
    Ønsker deg en fortsatt fin dag. Klem Yvonne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥