fredag 22. mai 2009

Endelig stoooor nok!!

























Jeg har lenge vært på jakt etter en stoor tallerkenhylle som skal være på kjøkkenet.. Derfor var gleden ekstra stor da jeg fant denne i en bruktbutikk på vei inn til Hvitstil.com denne uken..
I går ble den hengt opp, og jeg syntes det ble veldig så lekkert..
Nå har jeg jo en til overs som skal få henge på soverommet, med alle mine favorittblader!!

Vi fikk også trekt om sofaene her om dagen, så nå mangler bare litt rydding så kommer det bilder av det også!!

Nå er det ut på tur, aldri sur - for jeg skal hente meg helt splitter ny bil dag!! HURRA!!

Ha en deilig helg kjære dere.. og tusen takk igjen for alle supersøte mail og hilsninger...
Nå er det over 3000 som har besøkt min blogg på snart en mnd og det er jo helt fantastisk!!


post signature

4 kommentarer:

  1. ),O
    lö,)
    l),
    l


    Hei hei, kom forbi deg ad omveier, og ville si at jeg har vært her!
    Stilig tallerkenhylle du har fått tak i. Etter at jeg startet blogging har jeg funnet ut at jeg må ha en til...
    Og at kjøkkenet må males for at den skal passe inn!
    :D
    Ha en strålende dag, håper du titter innom meg også!
    Klem fra M!

    SvarSlett
  2. Ååååå, misunnelse!!! Den tallerkenhylla var jo bare superlekker! Alle tallerkenhyllers mor. Hehe. :) Det er neimn ikk lett å få tak i sånne nå for tida, så den var du heldig med. Ha en god helg! :)

    SvarSlett
  3. Lekkert ble det! Og nydelige detaljer du har fått i hyllen din. Likte spesielt godt den blomstrede vasen(?) på det første bildet!

    Smil fra Anita

    SvarSlett
  4. Takk for en herlig kommentar på bloggen, din blogg er jo heller ikke så verst så stå opp til :D hehe. Steik så bra med 3000 besøkende, gratulere :) Ja, selvfølgelig kan du det :) Sender vi :) Bare å si hvor mye du vil ha, så fikser vi det! Symaskin er en fantastisk ting :) Ha en flott dag videre :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥