søndag 17. mai 2009

Hurra Hurra Hurra!!

Et lite innlegg som viser de søte små så Beste og Mormor også kan se de idag..

( De har nemlig feiret med lillesøs i Tigerstaden for første gang så må huske å spørre om de så Kongen!!)

Dagen i dag har vært så perfekt som en 17. mai kan bli... masse sol.. masse musikk.. masse kjentfolk og masse is!!

Grilling hos Svigerforeldre til slutt er som alltid veldig deilig... Tusen takk!!

Nå er det av med bunad og inn i joggisen og bena høyt i sofaen...mmm
( det føles nesten som å ta av slalomstøvler etter en hel dag i bakken spør du meg...)


Husfruen med sine søte små!!


Ikke så veldig fornøyd med mammas valg for å ta bilde... i Bolla Blålys...

Obligatoriske 17. mai-antrekk-før-det-blir-griset-ned bilde

Verdens søteste og snilleste storebror


Jeg måå vise frem at jeg endelig klarte å flette fransk flette på Tomine nesten rundt heeele hodet....

***

I morgen reiser Tomineshjem til Hvitstil.com og gjett om vi gleder oss!!


post signature


5 kommentarer:

  1. Så flotte unga du har! Vi gleeeeeder oss til i morgen.

    Kleeeem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen:-)
    håper dere har hatt en fantastisk da, det har i alle fall vi:-)

    SvarSlett
  3. Så koselige bilder! :) Og det er bare å kopiere i vei med de speilene! :) Gleder meg til å se bildet du har laget. Jeg har noen englevinger fra Panduro i samme kvalitet som de prinsessekronene som jeg har tenkt til å bruke i et maleri. Men så blir det aldri til at jeg setter meg ned med det. Men kanskje jeg blir litt inspirert av å se ditt. :) Ha en deilig kveld, og legg bena høyt. Det skal iallefall jeg. :)

    SvarSlett
  4. Ser ut til at dere har hett en fin 17. mai. Nydelige unger! ;-)

    Utrolig flott blogg du har forresten!

    SvarSlett
  5. Så fest-fina barn!
    Hoppas att ni firade ordentligt den 17:e med pompa & ståt & att ni hade en toppen dag.
    Kram petra

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥