lørdag 30. mai 2009

Hvor "gal" kan en mor egentlig bli??

















Min elskede sønn fyller 12 år imorgen.. Vi har invitert til stort selskap på grilling og kaker..
Tradisjonen tro bruker vi dagene før Dagen til å lakke gulver ute og olje møblene.. Nå MÅ det liksom gjøres så det er klart til selskap og resten av sommeren.

Men hva skjer når mor finner ut kl 1530 at butikkene stenger kl 1600 fordi det er pinse ?? Og jeg mangler absolutt ALT jeg trenger til fest?? Jovisst du!! Gjett om jeg har en story å fortelle når alle kakene nå SNART er ferdig stekt... Da skal jeg ta meg en velfortjent 5 minutter og blogge litt om det ja..

Intill da.. Ha en fantastisk sommerkveld!!

post signature

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for veldig hyggelig melding på siden min for lenge siden. Her har det gått i ett med ruging, maling og andre huslige gjøremål.

    Nå går vi bare og venter i spenning...mange smser på mobilen ja om folk som lurer på om noe er gjæret.

    Så flott hus dere har valgt da! Har du sett Englefryd sitt?? Samme leverendør kanskje?

    Joa, kan se for meg at svart kan være upraktisk med barn i hus, men vettu hva jeg syns vi skal velge det vi syns er finest i blant jeg. Uten å tenke så praktisk!

    Ønsker deg en kjempefin pinse ;)

    SvarSlett
  2. Tittet innom her, og legger igjen et lite spor :)

    Haha, glemte også at det var tidligstenging i dag, men hadde heldigvis ikke et selskap å handle inn til, kun familiehelgens innkjøpsrunde :)

    Lykke til med selskap, og jeg skal innom og lese om innkjøpene dine senere ;P

    God pinse!

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥