torsdag 21. mai 2009

Lev Livet Lykkelig!!


For en deilig dag... Endelig fikk jeg hentet hageputene på loftet, med god hjelp fra Lillegull.. Nå koser vi oss med iste og kjeks i solen og bare nyter....Livet er herlig!!!
Ønsker alle som er innom en solfyllt dag!
(Jeg har fått så mange mail ang. servietten med mitt monogram rundt flasken, og den har min kjære tremenning Christine fra Hvitstil.com sydd til meg og hun tar gjerne opp bestillinger... Lekkert ikke sant!!)

En skål fra Lillegull også...
( stetteglass i plast kjøpt på Ikea barneavdelingen..)


post signature

9 kommentarer:

  1. SÅ koselig blogg du har :) Det ser ut som dere har en herlig dag :) Her på sunnmøre er det ikke slik idag.. menmen, kommer vel hit en dag også :) Ha en forsatt fin dag :)

    SvarSlett
  2. Så herlig! Tror jeg så ett glass til meg også der! Hvordan har du det deranne været? Her e det torden lyn og regn. Takker Herren for at vi ikke e på tusenfryd akkurat nu. Neste gang: da edåkker me!

    Store og lille C

    PS: finnes lilleprinsessens tubica i str Christine også?

    SvarSlett
  3. Så søte stettglass til barn! Håper de fremdeles har sånne når jeg skal på Ikea til sommeren. :)

    SvarSlett
  4. Hei! Så koselig det så ut i sola!
    Og den servietten med monogram var helt nydelig!

    Ha en deilig dag videre!
    Hilsen Cathrine

    SvarSlett
  5. Hei igjen :o)
    serviettene var helt nydelige :-) Hvor mye tar hun for å sy monogram på seriettene??
    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  6. Hei du. Jeg sender de i morgen tidlig, så da har du de på lørdag. :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. Åhh for noen herlige bilder :))
    Sommerfølelse med en gang :))

    Klem,Kari

    SvarSlett
  8. Du... Gull eller sølv? :)

    SvarSlett
  9. Herlige bilder av jentene her!!

    Serviettene til Christine er bare helt nydelige!! Jeg ønsker meg slike jeg og!!

    Håper vi klarer et lite minbloggtreff før feriene setter inn hos oss alle??

    Hvor langt unna oss er du egentlig??

    Klem fra Lierbonden!!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥