tirsdag 12. mai 2009

Noe felles??? På Hadeland Glassverk!!

I går fikk vi besøk av Cristine & Celine fra hvitstil.com og gjett om vi fant tonen!!

(Fru hvitstil.com)


(Fru tomineshjem og Tomine)
Jeg tenkte i mitt stille sinn, at kanskje vi skulle gå ut å spise lunsj, for samtidig ha noe å kikke på - vi hadde jo tross alt aldri møttes før... Dere vet.. ting kan jo liksom gå litt i stå... MEN du store min så feil man kan ta..





Skravla gikk i ett, og vi ler av just de samme tingene.. og har til og med en del like opplevelser!! Og sist, men ikke minst til min store glede.. Tenk å ha med seg fru hvitstil.com på shopping.. Dama vet hvordan hun skal ha det ja!! ... Hærlig!! Iallefall.. jeg valgte å dra til Hadeland Glassverk ..Et fantastisk sted, spesiellt i ukedager.. stille og rolig.. Fanstastiske butikker, med super service og et hærlig bakeri som alle MÅ innom.. nam nam..




( om ikke lenge så kommer masse dyr som bor noen uker på Hadeland Glassverk.. de lånes ut av gårder i nærheten, så det er et must å dra innom for småbarnsfamiler... ( spes. med interiørintr. mødre..))

Dagen i går kunne ikke blitt mer perfekt, og vi ( les husbonden spesiellt ) fallt pladask for lille Celine.. for et nydelig lite menneske, som jeg gleder meg til å se masse mer til...


Jeg er så glad for at vi nå har hverandre.. For det har vi... ikke sant Fru C!!


Jeg legger ut litt bilder fra butikkene der, så kan dere kikke litt.. Hvitstil.com har lagt ut bilder fra barneavdelingen så kikk innom der for å se mer av det, jeg har holdt meg til interiøret..

Lexington.. I alle farger du kan tenke deg... Stort utvalg.. ingen tvil om det!!

Mitt favoritthjørne i butikken.. Masse Odd Molly, og det bugner av smykker i alle farger!!


Neste uke reiser vi til Nesøya og besøker hvitstil, og det gleder vi oss til.. Jeg håper at vi ikke treffer noen gale og desperate mennesker slik vi alle hørte om igår.. Da kan man jammen være glad til at man ikke bor midt i gryta..... men sånn litt i utkanten... Enn så lenge...

Ha en deilig dag alle.. og tusen tusen takk for alle fine og søte innlegg.. Det setter jeg stor pris på, og får meg til å tenke enda mer over hvor forundelig livet kan være noenganger!!

*
Nå skal jeg sette meg ned å se litt tegninger..

Vi har fått godkjent huset nå i kommunen, og var på siste husmøte i dag -



SÅ NÅ SKJER DET ENDELIG!!

VI BYGGER HUS!!



post signature

12 kommentarer:

  1. Som vi koste oss! Klem fra Christine og Celine. Hils hele gjengen og sees snart

    SvarSlett
  2. Så herlig blogg som Christine har funnet!! Å så er dere i familie også...verden er ikke stor!! Jeg er jo også en av de heldige som har fått møte celine og hun er jo helskjønn!! Og jammen har du en liten prinsesse også!!

    Jeg gleder meg til å bli kjent i bloggen din, og har lagt deg til hos meg. Håper det er ok!!

    Det huset dere skal bygge er en vakker drøm for meg!! Dette gleder jeg meg til å følge!!

    Jeg foreslår at vi tar et bloggtreff på hadeland jeg!!

    Vet jo ikke hvor du holder til, men er du i Lier må du komme innom meg og vår brukthandel!!Christine har besøkt meg!!

    Klem fra Aase

    SvarSlett
  3. Så hyggelig! :) Gøy å finne familie!

    Så gøy at husbyggingen er i gang... Skriv gjerne litt detaljer rundt byggingen! Vi skal bygge selv om noen år og samler info.. Hihi..
    Det er virkelig en jungel.

    Klem fra
    Christina

    SvarSlett
  4. Spennende med husbygging! :-)
    Og ja, du må gi meg referat! Fungerte veldig bra her hvertfall. Kommer sånn fin dusj ut av den pumpen, at det er lett å få det jevnt. Og i tillegg en myk fille for å gni ut. Flasken kjøpte jeg på Flügger malebutikk. Men jernia og sånne type butikker har det sikkert også.

    Og takk for hyggelig kommentar om hytta! :-)

    SvarSlett
  5. Det er jo sååå koselig når man treffer folk som man er så på "nett" med da:-) Je har også besøk t en annen blogger i dag, og skal si skravla gikk gitt:-)
    Flott butikk som ser ut til å være helt etter min smak:-)
    Og grattis med godkjenning av huset så moro!!
    klem

    SvarSlett
  6. Det var virkelig fristende å dra til Hadeland Glassverk etter å ha sett alle de fine bildene! Og gratulerer med huset. Vi skal også bygge etterhvert, så det blir spennende å følge med på hvordan dere skal gjøre det. :) Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  7. Hei igjen, å du lover å gjøre deg til kjenne om jeg ikke skulle kjenne deg igjen fra bildet altså!!

    SvarSlett
  8. Hei!!
    Alltid hyggelig å finne nye bloggere...
    Har vært på Hadeland Glassverk før, men det må nok være maaaange år siden!!
    Var ikke så mye Greengate og Odd Molly dengang, nei, må nok ta en tur dit til sommeren!!
    Lykke til med husbyggingen, det blir moro å følge deg!
    Hilsen Tyra

    SvarSlett
  9. hei hei, måtte inn og titte etter å ha lest hos hvitstil, og du så koselig blogg. Liker veldig hvordan du blander mørkt med hvitt, er litt den stilen jeg kjører også, men du er mere gjennomført *smiler*

    Har lagt deg til hos meg, for her vil jeg gjerne følge med videre. Håper det er greit?
    Vi bygde hus for fire år siden, spennende prosess. Nå ønsker jeg meg større hus, gjerne i stilen deres ;)

    SvarSlett
  10. Hei Vennen :-) bloggen din blir bare finere og finere :-)Det er skikkelig gøy og gå inn her og lese! Du er så flink til å skrive og forklare :-) Du er virkelig et fyrverkeri av en dame! Ha en super fin dag, og kos deg med tegninger, interiør og Tomine :-)
    God klem fra Janicke

    SvarSlett
  11. AB: tusen takk for hyggelig hilsen.. Jeg kommer ikke inn på din blogg, så jeg håper du får lest min hilsen her.. Klart du får følge.. det er veldig hyggelig.. Ha en deilig dag..

    SvarSlett
  12. Det er så koselig på Hadeland glassverk:) Alt for lenge siden jeg har fått vært der nå.. hmm..
    Så iallefall ut som om dere kosa dere :)

    Klem Hege

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥