onsdag 20. mai 2009

På besøk hos Fru C og Frøken C

mandag var vi på besøk hos en venninne, og vi koste oss så... Jeg tror egentlig vi ble enig om "date" mange mandager fremover og det passer meg perfekt!! Vi har mye å ta igjen..

Disse bildene har ingenting med interiør å gjøre, men de viser masse glede og derfor vil jeg ha de her på bloggen min...

Ha en deilig fridag imorgen, og for noen langhelg..
Det ble det plutselig for meg også,.. Jeg hadde atter en gang glemt planleggingsdag på fredag i barnehagen... Da drar vi jentene med boller og kaffe til gutta som gjør en kjempejobb på tomta isteden...


Vakre lille Celine og Tomine gjør seg til for Christine..


post signature

3 kommentarer:

  1. Se på de!!!!! Så fine bilda! Gledermeg til mandager. Stor klem

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Takk for trøstende ord! Av og til renner begeret over! Men nå er maurene endelig borte, og da ble det litt bedre her også! :-)

    Herlige bilder av de søte jentene!

    Ha en deilig dag!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥