søndag 3. mai 2009

Sommer, sommer, sommer!!




Hjemme igjen fra en husmortur til Storbyenog besøkt min lillesøster.. Veldig deilig og lufte seg litt, men veldig godt å komme hjem... Hun har fått det så flott... så jeg er stolt over hvor flink hun har vært med sin nye leilighet.. ( jeg tror jeg må legge ut litt bilder..). Den ligger på Frogner, med en deilig liten balkong, lys og fin.. med en vanvittig høyde under taket...De har pusset opp siden september, flyttet kjøkken til et annet rom, og lagd bad av et soverom... Det har vært helt utrolig masse jobb.. men jammen er det blitt fint...
Det er veldig deilig i Oslo på denne tiden av året... Men ... jeg er glad jeg bor litt utenfor...
I morgen har jeg store planer om å gjøre klart uteplassen vår.... Jeg har desverre 12 stoler i teak som i år oljes med tilhørende bord... Det er noe ordentlig herk... Og en sofagruppe som kun trenger vask og legges puter i... Jeg så på en annen blogg, hvor husfruen hadde satt en jernseng ut.-.. DET så ikke dumt ut nei... Men det har jeg desverre ikke plass til.... Vel vel... Nå skal jeg pakke ut etter helgen, og gjøre klart til søndagsmiddag.... Slenger med et bilde som bare er å nyte, med tanke på tiden som kommer...
Ha en deilig søndag <3>



post signature


2 kommentarer:

  1. Så flott sommerbilde!
    Vi har holdt på å pusse båt noen dager. Også mye teak der, som har fått et strøk lakk. Ble så fint!
    Klem Maria fra Idekroken

    SvarSlett
  2. Hei å hå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Grattis..... Du er vinneren av en liten gave fra meg! ;-)

    Klem fra *V*

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥