torsdag 14. mai 2009

Ute på "trammen" med Florence!


I dag har jeg shoppet puter og pledd fra Florence..( Se hjemmeside her) Perfekt for meg som synes Lexington er litt for dyrt men jeg vil veldig gjerne ha samme kvalitet!! Og det har jeg funnet i Florence...

Stolene er ikke helt det samme uten pledd og puter.. det er helt sikkert...

Og det som er så smart med disse pleddene er at de kan brukes som sjal også (for de er litt smalere )...når man vil sitte ute leeenge etter at solen har gått ned...

Nå mangler det bare at fredagen kommer og en flaske vin som kan deles med venner..


Stolene er kjøpt på Hadeland Glassverk men mangler definitivt litt "hygge"


Norgesglass med litt blonder og et lite trehjerte på hver... Loppis så klart!!!


Har hamstret litt sengetøy også.. ( kommer bilder senere...)men måtte pynte ute først.. og her er resultatet..

Fint ikke sant?? Det synes iallefall jeg...
Det blir nok ikke tid til mye blogging denne helgen, så jeg benytter noen linjer her til å ønske alle som er innom en riktig god 17. mai feiring med nydelig vær.. ( please!!!)
Jeg har også (litt i smug!!) tatt bilder i huset til min svigerinne og de bildene kommer snart.. Det er nok noe alle dere shabby chicks kommer til å like.. Der er det nydelig...
Men siden hun ikke er en blogger ser jeg det som min plikt og blogge litt for henne!!

*

post signature

14 kommentarer:

  1. Det ble kjempefint! Sees snart. Klem

    SvarSlett
  2. Wow! Nyyydelige bilder!! Kjempe-koselig uteplass!

    Klem Anette:)

    SvarSlett
  3. Wow... Sååå flott :))
    Skikkelig lekkert...
    dette kan du, veldig lett å se :)

    Nattaklem, Kari

    SvarSlett
  4. Kjempefint! Elsket de norgesglassene jeg da... Lov til å herme? :)
    Deilig med fredag... Kos deg masse i denne koselige helgen vi har foran oss.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Det er klart du skal ha øredobber! :)
    Send meg en mail på interiorglede@gmail.com

    SvarSlett
  6. Hei, Takk for hyggelig hilsen. Så vakre bilder du viser. God 17. mai fra Siv

    SvarSlett
  7. Så fin uteplass du har! :) Og de Norgesglassene var jo helt nydelige. Ha en god 17. mai-feiring du også!

    SvarSlett
  8. For en herlig uteplass,fine stoler,puter og pledd! Likte den kurven kjempegodt også!! Ha en flott feiring på søndag!!
    Anette:-)

    SvarSlett
  9. Hei!
    For en nydelig uteplass du har laget til her:) Kan godt forstå du gleder deg til helgen.
    Her kunne jeg godt ha funnet roen og kjent hvor deilig livet var.
    Ønsker deg en riktig god helg og flott feiring på søndag!
    Klem Kristin

    SvarSlett
  10. Hei hei:) Jeg oppdaget Florence i fjor da jeg skulle innrede hytta vår ved sjøen. Du finner det i flere interiør butikker i Oslo og i "Home and Cottage". I tillegg til sengetøy, puter, pledd etc fant jeg de søteste pysjer til både små og store:)

    Klem fru A

    SvarSlett
  11. Hei fru A.. Perfekt!! Jeg har også kjøpt mitt på Home and Cottage.. men pysjene har jeg ikke sett..Da blir det en runde til!! Takk takk og riktig god 17. mai

    SvarSlett
  12. Hei hei:) Jeg oppdaget Florence i fjor da jeg skulle innrede hytta vår ved sjøen. Du finner det i flere interiør butikker i Oslo og i "Home and Cottage". I tillegg til sengetøy, puter, pledd etc fant jeg de søteste pysjer til både små og store:)

    SvarSlett
  13. Wow så fint du har det! Så sommar fräscht i maritim-stil.
    Kraam Petra

    SvarSlett
  14. Veldig lekkert ble det - selv har jeg aldri hørt om Florence før, men må naturligvis se det an nå.
    ha en vidunderlig kveld!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥