onsdag 3. juni 2009

Barocco for me??

Det er vel ingen tvil om at lyskroner er et tilbake igjen... Men det er jammen stor forskjell på de.. Noen i plast, noen i glass og de lekreste i krystall... Forskjellen er jo at det skinner vilt i krystallen, og det er virkelig et smykke over spisestuebordet eller i trappen... Jeg har vært så heldig å få en av min kjære mor som er så stor og flott at alle hjerter gleder seg.. ( iallefall mitt... ) Men den ligger enda i en eske, og skal ikk opp før nyhuset er klart...Vi har hevet taket over spisestuen til nesten 4 meter, så der skal den henge... Men jeg har nok plass til fler...
Barocco AS (Barocco ), har de lekreste lysekroner, så sjekk de ut og drøm deg bort!!
Det har akkurat jeg gjort... Vet du om noen sider med lysekroner så kom gjerne med linken!!


post signature

6 kommentarer:

  1. Vilken lycka att få en kristallkrona av sin mamma, ojoj vad fint det blir när du får hänga upp den i ditt hus.
    Kram på dig/Ingela.

    SvarSlett
  2. Christine hjerte lysekrone

    hohoho

    Du, vi skal jo sett med glassan i den ryddige kjellerstua som lukter grønnsåpe.

    SvarSlett
  3. Lysekronene er helt nydelige!
    Så fin blogg du har, med mange flotte bilder.

    Håper det er i orden jeg legger meg til hos deg:)

    Ha en fin dag,
    Klem Julie Helen

    SvarSlett
  4. Jeg har dilla jeg også.... :) Jeg fikk et tips om å kjøpe de med den mellomste klarheten, dvs ikke Swarovski. Grunnen til det er at Swarovski må vaskes veldig ofte, mens de med mellomste kvalitet av krystallene trengs bare å vaskes 1 gang pr år.
    Vet ikke om det stemmer... Noe å sjekke ut. :) Skal se på lysekroner på den siden du la ut nå. :) Ha en fin dag snuppa!

    SvarSlett
  5. Jeg og er så glad i lysekroner og har ett par av dem jeg og ;)
    Nå har jeg ikke ekte krystall da, men men..
    Er så glad i den ene, den andre kunne jeg byttet ut hehe :))
    Tuuusen takk for herlig award forresten :)) jeg er såååå glad og stolt over at du ville gi meg den :)))
    Nå har det seg sånn at jeg legger ikke ut mine awarder, eller sender dem videre..
    Det var en periode, ( håper dette ikke høres helt teit ut for det er slettes IKKE meningen )jeg fikk så mange awarder og jeg følte jeg ikke gjorde annet enn å sende dem videre..
    Det tok så mye tid at jeg ikke orket å holde på med dette lenger...
    Jeg håper du forstår og at jeg er like stolt og glad hver gang jeg får en award, selv om jeg ikke legger dem ut ;)

    Ønsker deg en herlig dag :)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  6. Den var skikkelig stilig!
    Jeg ønsker meg å lysekrone over spisestuen, men de jeg finner som jeg liker syntes jeg blir litt i dyreste laget, men jeg skal inn å titte på linken din nå :)

    -Hege

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥