tirsdag 2. juni 2009

Deilig å være norsk i Danmark!!!

I jungelen som finnes der ute når det gjelder fliser, badekar og kraner er det lett og glemme å være prisbevisst... Men jammen er det lurt å kikke litt og sammenligne priser...Men jeg fikk et tips fra en annen blogger om topvvs.dk som selger MEGET billige ting og tang til badet... Så sjekk ut siden om du skal pusse opp bad.. Her er det stoooore lapper å spare... Sender til Norge "all the time" sier de også!! Jeg har bestemt meg for badekar med løveføtter, og kranen under har jeg tidligere funnet til priser nærmere 5000,- mens hos topvvs.dk koster den en drøy 1000,- lapp!! Ikke glem at det skal momses inn i Norge også da jenter!!

Noen flere som har linker til vvs med hyggelige priser??

post signature

9 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig kommentar, det ble både jeg og mannen veldig glad for!

    SvarSlett
  2. Hei!
    For et nydelig badekar- og takk fr tips ang innkjøp til bad:-)
    Er her for første gang- du har en kjempefin blogg!!
    Kommer snart igjen, klem Hege.

    SvarSlett
  3. Hm. Har nok ingen tips som kan hjelpe deg, men syns både badekar og blandebatteri var veldig fine! Ser ut som kjøkkenet deres blir helt nydelig! Heldig du. :) Ha en herlig kveld!

    SvarSlett
  4. Må legge inn en hilsen igjen jeg, hihi
    Vi kjøpte også badekar med løveføtter, utrolig lekkert. Men noe som kan irritere meg til tider er lengden og høyden på det. Føler at jeg ikke får vann nok i det, siden det ikke er like høyt hele veien, så hvis du er som meg, vann til halsen person, er dette en tanke :)

    SvarSlett
  5. Heisann
    Tusen takk for tips. Gleder meg til å sjekke ut siden. VVS er dyrt i Norge. Det synes til og med jeg som jobber i bransjen. Men det finnes også utrolig mye fint. Ingenting så nostalgisk som et kar på løveføtter, men du verden så mange pene badekar som finnes. Har du sett i Eurobad katalogen? De er ikke så ille dyre... Eller så kan en jo dra til danmark med full bil og henger. Hver person kan ha med seg varer for 5000,- momsfritt....
    Nydelig kjøkken- et drømmekjøkken rett og slett
    klem Yvonne

    SvarSlett
  6. Gjett om! Alt er så forferdelig dyrt i furet værbitt... :) Kjøkkenet deres ser skikkelig bra ut! Spørs om ikke jeg kommer på suprisebesøk når dere er ferdige! :)

    SvarSlett
  7. vvskupp.no har bra priser på de fleste kjente merker til bad og kjøkken. Vi kjøpte alt vårt derfra og sparte tusenvis av kroner.

    SvarSlett
  8. Heia!! For en utrolig flott blogg du har - og lekkert hus:) Et lite tips fra meg angående fliser er å sjekke ut Right Price Tiles på Alnabru i Oslo. Lekre fliser til en tredjedel av prisen som feks Megaflis. God kvalitet er det også, vi har brukt fliser derfra på to bad og i gangen og flisleggeren var imponert over at kvaliteten var så god på tross av billige fliser. Lykke til med alle spennende valg som skal taes, moro men sannelig litt vanskelig go slitsomt også..

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥