torsdag 18. juni 2009

EN GLADNYHET FOR OSS!!




En gladnyhet for oss i familien i dag, er at vi mest sannsynlig kommer inn i huset til jul, vi må ikke vente til februar som vi først trodde.. Det gleder jeg meg virkelig til.. så lenge det ikke blir bare stress og julepynten ligger i esker vi ikke finner...
Jeg har vasket godt på kjøkken i dag, motivert av de andre bloggenen som legger ut bilder av ustylet kjøkken, for det er da virkelig ikke sånn hos oss iallefall, at huset til enhver tid er perfekt... snarere tvert imot... Derfor blir det kun en liten flik av kjøkkenbenken til jeg er ferdig med storvasken... Jeg er vel heller den som flytter rotet dit hvor linsen ikke når... Dere skal få slippe å se det andre....
Bildene over er av en vakker sølvkanne med tilbehør som jeg var så heldig å få kjøpt på loppis... Bibelen likeså som er fra sent 1700 tallet....Vakkert ikke sant...
Nå skinner solen her hos meg, og jeg håper på nydelig vær til helgen for alle...

post signature

11 kommentarer:

  1. Kjempe nydlige bilder du viser:O) Og så flott at dere kanskje får komme inn i det nye huset før!!!Kos

    SvarSlett
  2. Så vakre ting du viser!!!
    Heldige dere da som kommer inn til jul. Kjapt det må jeg si.

    klem

    SvarSlett
  3. Så deilig å komme inn før jul da! Pynte i et nytt hjem, herlig:)
    Missunnelig, kunne gjerne bygget igjen.. 3 ganger sier de. Vi får se hva gubben blir med på:)

    Ha en god natt!

    SvarSlett
  4. må vere deileg få slike beskjedar, å komme inn FØR tida :)
    spennande :=)
    fine sølvting du viser :) ser veldig ekslusivt ut :)

    Klem M :)

    SvarSlett
  5. Vakkert bilde.....så mye pent du har!!
    Hvordan skal dette gå, når jeg får kamera...kanskje jeg ikke får være med i gjengen?
    :D!!!
    Det går jo opp for meg etterhvert at jeg ikke har samlet så mye jordisk gods på min vei (reise)...
    Rett og slett brukt grunkene på å reise...
    men NÅ....etter blogglandia...SÅ blir det mye dilldall...tror jeg?
    Klem,M

    SvarSlett
  6. Hei du!: )

    Oii, så spennende - gratulerer!! Kan tenke meg dere er klare for å flytte nå.. Er så morsomt å følge bloggen din og byggeprosessen..

    Huset dere har valgt å bygge er rålekkert og herskapelig.. Noe slikt drømmer jeg også om å bygge en dag!: ) Og kjøkkenet deres.. Utrolig fint!! Har ikke ord..

    Til slutt må jeg bare spørre deg hvordan du får lastet opp bilder ved siden av hverandre som du har gjort i dette innlegget? For det er vel ikke en collage? Kjempefint er det hvertfall!

    Snart er det helg, det skal bli godt!: )

    Klem Frk T

    SvarSlett
  7. Åhh så moro for dere :)) Og for oss selvfølgelig, for da får vi sett det nye nydelige hjemmet ditt ;)
    Du har det bare så utrolig nydelig, med alle disse herlige skattene dine. Og så fint du setter alt sammen :)))
    Lekkert...

    Klem,Kari

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder og vakre ting hos deg !

    Kjekt å planlegge og flytte inn i nytt hus. spennende :-)

    Ha en deilig helg !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  9. Hei! Flott blogg du har! Den er til stor inspirasjon for meg. Du er utrolig flink...jeg er imponert :) Ha en flott dag!
    Hilsen Anne fra Telemark

    SvarSlett
  10. Hei,jeg lurte på hvor langt dere er kommet i prosessen,er tomten gravd ut ? Vi venter på søknaden skal behandles og får nok ikke gravd ut før i slutten av juli eller beg august. Og jeg tenkte at det kanskje tok ca 1 år før vi kom oss inn i huset fra den dagen det ble igangsatt graving..Sist tok det nemlig 1 år cirka..
    Nydelig blogg og det blir nok et nyyydelig hjem dere får - nok en gang,kjempekjekt å følge deg hver dag :o)

    SvarSlett
  11. Anne: Tomten ble gravd ut for noen uker siden.. Vi begynte i uke 21 tror jeg...Vi satser på mye egeninnsats og er superheldig som har mange handy venner.. Så vi rekker det i god tid.. Jeg skal opp å ta bilder i dag, og om en ukes tid så står veggene!!! Slå den du.. Snekker kommer tirsdag nå til uken.. Husk å rydde rydde rydde hver kveld så det er klart til alle som kommer å skal gjøre noe... Min mann har vært fantastisk!!!

    Lykke til, og takk for koselig hilsen..

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥