tirsdag 2. juni 2009

Endelig er kjøkkenet ferdig!!

Jeg er så glad... Endelig satt kjøkkenet!! Perfekt som jeg ville ha det!! Herremin som vi har prøvd mange forskjellige leverandører, men ingen forsto sånn helt hva jeg skulle ha... Helt til jeg kom over Mosaic kjøkken fra Lovely living!! I LOVE!!!
Det ovale vinduet skal være et vanlig vindu fra vasken og opp, men avsluttes med en bue... Passet ikke helt med det runde synes jeg... Det er iallefall en liten kopi av vindu og dører som er ved den runde veranda på fronten av huset... Jeg tror det blir fint...Det blir vel litt endringer på flatene og en bitteliten skyllevask skal også inn på langbenken, men plasseringen av alle moduler er helt riktig!! Enjoy!!
Utenfor kjøkken kommer spisestuen, og romskilleren er på hjul slik at jeg kan flytte den om vi skal ha kjempestore selskap, og trenger masse bordplass!!

post signature

16 kommentarer:

  1. Bilde 4, nederst i høyre hjørne. hvitstil sitt vinglass!


    Fantastisk kjøkken!

    SvarSlett
  2. Det ble knallfint! Og så stort!
    Gleder meg til "live" bilder:)

    Anita

    SvarSlett
  3. Så herlig kjøkken dere skal ha!!! rålekkert bare!!!

    SvarSlett
  4. Ahh det blir rålekkert!!
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  5. so fint!!!
    deileg med stort kjøkken :)
    spennande!!!

    Klem M :)

    SvarSlett
  6. Nå ble jeg veldig glad skal du vite!! Og at jeg inspirerer....er det sant?? Tusen glade takk!!!
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  7. Det ser helt utrolig flott ut! Så arti det må være å få planlegge alt fra starten av. Gleder meg til å se! ;-)

    SvarSlett
  8. Veldig lekkert kjøkken! Så deilig å ha tegningene ferdig og være fornøyd!
    Husker da vi bygde, jeg ble så skuffet over sigdal-kjøkken at jeg får ikke sagt det. De overkjørte totalt og jeg er fortsatt ikke fornøyd med kjøkkenet mitt :(
    Men nok om meg,gleder meg til å se bilder når det er ferdig hos dere.

    SvarSlett
  9. Hei Anne Beate.. Akkurat det samme med meg.. Jeg har prøvd flere forskjellige nå, og jeg sitter bare å lurer på hvordan kan de bomme sååå totalt på mine ønsker.. All ære til Lovely living,, de har gjort akkurat det jeg ville, og kommet med råd underveis.. Så ble det perfekt.. Litt småpuss som ikke synes så godt på tegningene, men det synes "live".. takk for hyggelig hilsen...

    SvarSlett
  10. Gratulerer masse med "nytt" kjøkken!!!Jeg også ønsker meg kjøkken ifra Mosaic!!!Men enn så lenge ble det malt kjøkken hos oss.Gleder meg å se det live!!!!

    SvarSlett
  11. Så kjempelekkert kjøkken, et skikkelig drømmekjøkken:))
    Åh, det må være så deilig å ha tegningene ferdig og ha fått det akkurat slik du hadde tenkt...lykke til videre:) Spennende å følge husbyggingen deres.
    Ha en superfin uke!
    Klem

    SvarSlett
  12. Så fint kjøkkenet deres blir.

    SvarSlett
  13. Det kjøkkenet var kjempe lekkert!!! Passer huset godt:-)
    Skal dere ha sånt ovalt vindu over vasken? Det var i alle fall kult.

    Klem

    SvarSlett
  14. godt å høre, tror dere kommer til å få et nydelig hjem. Takk for hyggelig hilsen tilbake :)

    SvarSlett
  15. OOoooo, det var bare dødslekkert!!! Heldig du er! :D

    SvarSlett
  16. Utrolig lekkert. Så heldig du er som har så stort kjøkken. Har vært innom butikken og tittet. Virkelig flotte kjøkken. Smart med romavdeleren.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥