fredag 19. juni 2009

HURRA!! DET ER FREDAG



Nå er det fredag, ukens deiligste dag synes jeg.. Denne helgen skal bare nytes.. gjøre ingenting mens jeg venter på solen... Viser noen vakre bilder fra nok et fantastisk hjem... ENJOY!
Jeg ser på telleren min at det er mange som titter innom og legger igjen de søteste hilsninger.. Tenk at jeg som ble så inspirert av alle dere der ute, kan gjøre det samme tilbake..
Det er VELDIG hyggelig, og jeg gleder meg hver morgen til å åpne bloggen om for å se hilninger og nyheter hos dere alle.. TUSEN TUSEN TAKK..
Fru S fra bloggen Little Cottage i USA er supersnill og sørger for at vi får ROSA kakepynt og prinsessekronelys ( HELT fra Amerika ) til Tomines bursdag.. Tusen tusen takk til snille deg også..

LEV LIVET LYKKELIG!!

post signature

4 kommentarer:

  1. lekkert, lekkert, lekkert :)))

    Ha en fin helg min venn.
    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Lar meg absolutt inspirere av deg: oppdaget jo en ny kjøkkenleverandør gjennom din blogg! Og selv om det egentlig bare gjør valget vanskeligere, måtte jeg jo innom nettsiden deres og se...;o)

    Skal bli gøy å se fremgangen med huset deres. Er spesielt interressert i husbygging, kanskje - men det var jo det som fikk meg til å begynne med blgging. Samboeren skjønner ikke helt fenomenet, og er vel halvveis interressert - men han har skjønt at det må være noe med dette...

    Flotte bilder i innlegget her!

    Mvh. Mette

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder!!
    Etter at jeg entret blogglandia, har listen over ting som skal gjøres hjemme blitt veldig lang...
    :D!!!
    Har nettopp hyret to ungdommer (min egen inkludert) til å få ned tapeten på kjøkkenet...nå er det ut med american cottage style`n og inn med noe nytt....
    Jeg så kjøkkenet hos L-jo.....nydelig....tenk å være SÅ flink, og å finne SÅ mange skatter blant brukte ting!
    Kos deg med bursdagsfeiring til prinsessen din.
    Ha en god fredda!
    Klem, M

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥