fredag 12. juni 2009

HUSTEGNINGER!



Tegninger over huset er liksom ikke like fancy som 3D bilder, men her er iallefall fronten på huset.. Vi har valgt å sette inn stort sitronvindu over verandadører, for spisestuen er der, så da blir det lyst og fint! Jeg tar også igjen vinduet på badet og kjøkkenet så blir det litt helhet i på fasaden ! Det blir ikke garage ( gudsjelov ) under veranda, men plass til sykler og sittegruppe...


Jeg pakker gamle Vakre hjem og noen nye (+ andre blader ) for å sende til andre siden av jordkloden.. (etterlysning på NIB )Noen tips om hva en americanos ønsker seg som er veldig typisk norsk?? ( smeltet brunost?? )


Ønsker dere alle en riktig fin helg, og hipp hurra for solen som kommer Søndag!


post signature

8 kommentarer:

  1. Så spennende!!

    Hilsen Liv

    SvarSlett
  2. Et helt nydelig hus dere bygger :)))
    Åhh så moro det må være :)

    Jeg har familie i Amerika, dessverre ikke en rik onkel hehe, men de liker godt tubeostene fra Kavli ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. For et nydelig hus! Hustegninger er som regel lite spennende, men dette huset var faktisk så vakkert at tilogmed husetegningene ble vakre...

    Ha en vidunderlig helg og lykke til med husbyggingsplaner!!

    SvarSlett
  4. Hei!
    Kjekk blogg du har! Og flott hus dere skal bygge! Minner faktisk litt om vårt;) Vi skal i gang rett over sommeren, sammenligner anbud i disse dager. Skal også snart legge ut tegningene:) Gleder meg til å se fortsettelsen hos deg!
    *Gry*

    SvarSlett
  5. Smelt... det huset ditt tror jeg blir lekkert!! Spennende å følge med hvordan det blir til slutt... Vi flytter inn i nytt hus i sommer også, men det er over 20 år gammelt... men vi skal nok få fikset litt på det så vi får det slik vi vil ha det... ett av de første prosjektene blir mitt hobbyrom!! Jippi!! Endelig et eget rom hvor jeg kan ha alle mine ting... Skal legge ut bilder etterhvert når vi kommer oss inn der.. God helg :)
    -Marte-

    SvarSlett
  6. Ho ho ho
    Du jeg og barna til utlandet! Joho

    Kanskje jeg kan by på boknafisk etterpå (jeg mener ærlig talt V! Første gang barna dine skal på middag hos oss kan jeg jo ikke servere fisk!!!!! De kommer jo aldri til å ville komme tilbake. ÅÅÅÅÅ nei sier de, vi vil ikke dra til den slemme fiskeheksa!!!! JEG SKAL INNVITERE TIL ROSA MUFFINSMIDDAG! )

    R**
    C

    SvarSlett
  7. Ser ut som det blir et utrolig flott hus.Blir spennende å følge prosjektet deres.
    Norsk laks kansje........

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥