mandag 22. juni 2009

I DISSE DAGER SOM GIKK...


...da jeg ventet på solen ble det litt omrokkering på ting og tang hjemme.. Lamper ble flyttet hit og dit, og bordet ble snudd..
Jeg lurer VELDIG på om jeg skal male dette kjøkkenbordet hvitt.. Har sett noen andre bord nesten likt dette malt hvitt.. og det er jo så fint..
Nok et kupp fra loppis, som jeg betalte 200 kr for..
Nå begynner det også å haste litt med å få ferdig alle de andre møblene som jeg har kjøpt gjennom årene på loppis slik at det er klart til høsten.. Endelig får jeg plass til å ha det inne i hus og ikke i en garage.. Gleder meg til å vise før og etter!!
Ha en nydelig dag, og heldig er dere alle som har fri i dag!!

post signature

8 kommentarer:

  1. Jeg ville ikke ha malt det hvit!!!Det er jo så vakkert som det er!!!Og det er så fint med noe som får lov å beholde sin ordinære opprinnelse. Det er jo tross alt et lite antikvitet du har:O)Ha en fin St.Hans. Linda

    SvarSlett
  2. Jeg er nok litt enig i at du ikke skal male det ja!! Vet jo at du er litt hvit/svart og at du kanskje kan bli litt lei deg om et par år hvis du maler det. Kan du ikke vente til du ser hvor i nyhuset du skal ha det da??

    Hadde vært superkoselig om dere kom en tur til uka!!

    klem fra Aase

    SvarSlett
  3. Jeg tenkte også ikke mal hvitt!! Syntes det var kjempeflott slik det var til de hvite stolene:) Heldige deg som har så mange flotte loppefunn!!! Jeg fant nettopp en krystallbolle på loppemarked som snart skal blogges:)

    Ha en fin St.Hans!

    SvarSlett
  4. Dersom du bestemmer deg for å male, start med bordplaten og behold understellet mørkt. Det er lekkert :-)

    SvarSlett
  5. Så masse flotte bilder du viser oss :) Ser skikkelig eksklusivt ut :-)
    Nydelig bord og for en fantastisk flott pris :) Loppis er bare fantastisk kjekt :)

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  6. Ikke mal det! Synes det var så lekkert med de hvite stolene til...Ville kanskje undersøkt med en antikvitets-kjenner om verdien, hvis du har veldig lyst til å gjøre det;o) (Selv om prisen du betalte for det kanskje sier noe annet!)

    SvarSlett
  7. Jeg får være uenig med alle andre her jeg da;) Jeg tror det hadde blitt fint med hvitfarge.

    Støping av platen vår, ja du spør...:)
    Er vel vanskelig å si noe eksakt nå i sommerferietiden. Det som er sikkert er at snekkerne begynner "etter ferien", og da må alt være ferdig støpt. Hehe...ja, du skjønner?

    Hvordan er det med dere da?

    Anita

    SvarSlett
  8. Ett nydelig bord!
    Du kan jo male hele "understellet" hvitt og la bordplaten vaere som den er;- evt vokse eller olje!
    Du blogger saa raskt at jeg rekker ikke aa faa med meg alle nye innslag med en gang :o)
    - Sylvi

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥