søndag 21. juni 2009

Ikke visste jeg at jeg var så flink!!





Jeg er så stolt nå at jeg nesten sprekker!! Se så mange puter jeg har laget, og jammen synes jeg de ble fine også.. Symaskinen Janome var super.. Tusen tusen takk kjære svigermor og svigerfar
Etter å ha lett i alle stoff butikker i min hjemby, fant jeg disse stoffene på Hansen og Dysvik.. Ikke helt det jeg hadde tenkt, med jeg hadde bestemt meg for å sy i går, så stoff skulle jeg ha...
Disse putene er egentlig til sofaen som står ute, men jeg må ha de inne litt kjenner jeg så jeg får nyte synet noen dager... Christine på Hvitstil.com skal ta meg med på Stoff og Stil, og da regner jeg med at det blir mange mange flere puter på oss her i heimen...
Ha en deilig Søndag, nå skal jeg opp på tomta og ta bilder..
Bare 2 dager til snekker begynner å sette opp huset!!


post signature

4 kommentarer:

  1. Se der ja, dette ble jo kjempefint! Flink er du!! Stoff og stil har farlig mye fint (egentlig så er det så ikke farlig når jeg tenker meg om, for det er SÅ billig der: ), så gled deg masse!: )

    Ønsker deg en fortsatt fin søndag!

    Klem Frk T

    SvarSlett
  2. Hei.
    Det gikk jo kjempe bra :) Gøy når man får det til.

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  3. oi oi så lekkert :)Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  4. Ser man det!!!
    Så flink du er å sy da!
    Klem fra Maja

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥