lørdag 20. juni 2009

Ække det falì a??



I dag jenter, da skal jeg prøve meg på noe litt fali ( som Ludvig ville sakt ) Jeg skal nemlig prøve meg på min nye symasin... Jeg fikk en av mine snille svigerforeldre og svigerinne til min bursdag FØR jul, og den er enda ikke prøvd!!!
Jeg har faktisk ikke sydd på over 20 år.... ( iiiiiiiik )
Men i dag har jeg tid.. Da blir barna hentet og sover borte til i morgen, husbonden skal på tomta, og jeg skal ned til byen for å kjøpe stoff, jeg skal nemlig lage puter..
Jeg regner ikke med at det blir like mange som på bildene over, men hadde jeg bare klart en eneste en, ja da hadde jeg blitt utrolig stolt, for da er det vel gjort.... Er det ikke litt som å sykle??
Ha en deilig dag og kos dere i solen dere som ikke skal sitte inne å sy..

post signature

5 kommentarer:

  1. Spennede prosjekter på gang!! Gleder meg til å se hvilke flotte putekreasjoner vi får se i løpet av helgen!!

    vel jeg ser vel ikke før mandag jeg da, 31 gjester idag og 18 imorgen, så pc blir nok i ro!!

    Nyt din alenetid og kos deg masse!!

    SvarSlett
  2. Å sy er omtrent som å sykle, helt enig i det. Etter et par minutter husker du akkurat hvordan det var! Gleder meg til å se resultatet :)
    Og forresten; veldig fint hus dere bygger og kjøkkenet ser kjemepebra ut!

    Tove

    SvarSlett
  3. Så spennende, da må jeg jo bare ønske deg lykke til!!: ) Håper vi får se resultatet?!:D Det kommer til å gå kjempebra!

    Ønsker deg en fortsatt fin helg,

    Klem: )

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å se...!!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥