torsdag 18. juni 2009

MEN HVOR BLE DET AV SOLEN??



Etter å ha sett på alle bloggene om hvor fint vi skal få det på terassen og i hagen denne sommeren med hjemmelaget saft i nydelige flasker og ikke minst baksten vi har hatt i fryseren hele vinteren liggende på stettefat, så har jeg jo gledet meg til å gjøre akkurat det samme.. spesielt det med å hente ut ferdig bakst.. ... ( hmmmm... )
MEN må jo nå si at nå er jeg er kraftig lei av å vente på sol og sommer...Jeg gjør jo ikke annet ( ? ) enn å ta blomster og hageputer ut og inn igjen, pga regn og vind.... Dronning Ingrid trives ikke akkurat best i øsepøsende regn eller småstormer... Eller min finefine stoooore Hortensia trenger vel snart bittelitt sol!!

Jeg vil drikke champis i solen når det er helg, jeg vil løpe barbent på stranden, og nyte lange sene kvelder med rosèvin og mannen...
MEN JEG TRENGER SOL!!!

Vi får nyte noen fine bilder så lenge.. det er jo alltid like fint!
Ha en deilig dag, og du som er i solen: husk å nyte den...

post signature

7 kommentarer:

  1. Sol sol kom igjen.... Solen er min beste venn....
    JEG vil VÆRTFALL ha SOL NÅ! :) Og fri da...
    Til helga kanskje...
    Kos deg i dag da.
    Klem

    SvarSlett
  2. Selv om vi har hatt noen nydelige dager, er ikke sommerne kommet skikkelig enda.. Jeg venter og venter jeg og....På skikkelig varme og sol, sol, sol ;)
    Her blåser det veldig idag,men solen er her...

    Ha en fin dag
    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Er så enig, så enig!! Nå må vi få sol og sommer snart!!

    Kjempefine inspirasjonsbilder du viser i dag - vi får nyte dem så lenge!

    Takk for koselig hilsen hos meg:-)

    Klem fra Livy

    SvarSlett
  4. Heihei!
    Titter innom bloggen din og må si jeg syns den er kjempefin :-)

    Håper dagen din blir bra, og at solen snart kommer. Lite å se til den her i trøndelag også! *sukk*

    Klem Jorid

    SvarSlett
  5. Heisann!

    Ja, jeg venter på solen også. Spesielt håper jeg at den titter fram på lørdag kveld når vi skal se Shakespeare i hagen til Petter Olsen (Ramme gård). Men man vet jo aldri her i Norge...

    Nydelige bilder - akkurat slik jeg skulle ønske at stuen min så ut. Men med små sjokoladefingre og pizzaspising i sofaen hadde det nok ikke sett slik ut lenge. Jeg får drømme om interiøret jeg skal ha når barna flytter ut...

    Tusen takk for at du har stukket innom Sweeter Homes. Du er med på trekningen! Kanskje du kan tenke deg å være med på den lille utfordringen min på SweeterLiving også? Det ser ut som om du kan dekke et nydelig bord;)

    Ha en kjempefin dag!

    SvarSlett
  6. Ja, dette var begredelig sommervær! Jeg koser meg inne med Ungkaren i stedet... Hehe.

    SvarSlett
  7. Her kan jeg for øyeblikket se 3 vakre regnbuer - alle værtyper sin sjarm, fantastisk lys!
    Champisen smaker like godt i drittvær :-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥