tirsdag 16. juni 2009

Og en dæsj med sort!

Selvom jeg liker det hvite aldri så mye, så er jeg en sort/hvitt jente, og vil nok alltid være det.. Det merkes også på interiøret.. Nå har jeg prøvd helt sort bad, og sort kjøkken også.. fikk det akkurat som jeg ville, men merker at jeg ikke helt har overskudd til å vaske HELE tiden, så jeg velger meg mye hvitt og beige i det nye huset. Men det være innslag av sort.. Jeg tror kanskje også at vi kommer til å bli litt mere fargeglad i årene som kommer nå, så jeg skal ha nøyaktig samme farge på vegger i stue og hall som vises på bilde under..

Soverommet tror vi at vi velger mørkgrått/ nesten sort... Med kraftige hvite lister.. Har ikke bestemt meg der, men har sett bilder av mørke soverom og jeg liker det godt!


Ønsker dere alle en fin dag, og tusen takk for tips ang. Løvetann merker på klær..
Har en haug nå som som ligger i Domestos, så får vi se om det kan brukes etter vask..

post signature

4 kommentarer:

  1. ),O
    lö,)
    l),
    l
    Hallooooo!!
    Tittet innom deg, og ja...jeg sitter her og nikker..
    Jeg må ha litt svart, også......har noen møbler i matt svart...fordi det gir det rustikke preget...
    Så blander jeg med krem og jordfarver.....
    Kun hvitt blir for "lett" for meg...det ville jeg hatt på en hytte ved sjøen...men noe hvitt har jeg da.....dører....kjøkkeninnredning....
    Har du sett Ralph Lauren`s nye sommerkolleksjon i svart/hvitt?
    Du har rett....etter lyst kommer mørkt....etter farveløst kommer farve....
    Jeg håper du kommer på besøk til meg også!
    Klem, M

    SvarSlett
  2. Hei !
    Jeg er nok litt som du ja, vil gjerne ha en dæaj med svart innimellom. Vi holder på med oppussing av et helt hus (gå gjerne inn på niccoshus.blogspot.com å se) og vi er helt i kjøkkenmodus nå for tiden. Har tegnet og tegnet før vi nå har sendt avgårde tegningene til kjøkkenleverandører. Har lurt veldig på svart høyglans, men etter litt research, og nå etter å ha lest ditt innlegg så tror jeg at vi dropper det. Da blir det hvitt sånn som vi har i dag. Blir spennende å følge deg også med huset.

    SvarSlett
  3. Jeg er også helt enig. Vi vurderer å male gulvene i stua og gangen svart og ha mye hvitt i resten av rommet. Så får jeg håpe det ikke blir såååå mye vasking....
    Skal følge med deg og det nye huset!!!

    SvarSlett
  4. hei :) så gøy å se at du også har tittet innom finn og funnet det nydelige kjøkkenet. Har lagret alle rommene selv,den leiligheten er bare helt nydelig og fantastisk gjennomført. Gleder meg til å følge husbyggingen deres, stilen din er helt i tråd med min egen :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥