torsdag 23. juli 2009



13 kommentarer:

  1. Oj, jeg har ikke fått med meg dette. Skal gjøre det nå jeg ;)
    Klem

    SvarSlett
  2. Har vært innom den nye nettbutikken den, og der fant jeg så mye fint!!

    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  3. Hei

    Så mye fint du har i shop'en ;o)

    Har ei litta jente og venter en liten gutt...

    *sette opp ønskeliste til venner nå* ;o)

    Ha en videre flott sommer.

    SvarSlett
  4. Så flott blgshop du har fått åpnet! Nydelige de babykjolene ;)

    Ønsker deg en god sommer!

    SvarSlett
  5. Kjempefin shop! Jeg følger og har lagt inn link :)

    SvarSlett
  6. Jeg har vært innom og snust på de lekre plaggene :)Klart jeg vil være med på konkuransen:D legger meg til som følger både her og på blogshopen:)
    Mvh Jenny :)

    SvarSlett
  7. Ser du ikke har følgere her på bloggen din, men la meg til på Blogshopen som sagt ;)

    SvarSlett
  8. Hei !

    Det er så artig med trekning ! Og er veldig glad i slike fine nettbutikker som du har !!

    God kveld !

    Hanne :)

    SvarSlett
  9. Såklart jag är med! ;-) Nu ska jag läsa igen lite här! Ha en fin helg! Kram Alexandra

    SvarSlett
  10. Jeg vil gjerne være med, elsker ralph lauren

    SvarSlett
  11. Hei :) Jeg vil gjerne være med på konkurransen med 2 lodd. Har lagt meg opp som følger.
    Kjempefin blogg-butikk og så utrolig nyttig for de som ønsker seg RL klær...kan virkelig gjøre gode kjøp. Da blir det bra for kundene og da blir det bra for deg :)
    Lykke til med huset...er så moro å følge med på din blogg for du har så god smak. Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  12. Så spennende og flott blogshop!!!
    Er gjerne med i konkurransen, så jeg henger meg på:)

    SvarSlett
  13. Dette vil eg gjerne vere med på,1 lodd snille du.Huset ditt kommer til å bli kjemprflott!Klem fra Mira.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥