torsdag 9. juli 2009

ER DET MULIG??


.. Jeg vant!!!!!

Det har vært en konkuranse hos VillaCreme for feiring av rundet 30 000 og premien var en Nespresso maskin!!!!!!!???? Og når jeg kom hjem i går fra en deilig kveld alene med husbonden finner jeg ut at vinneren er meg!!!! Er det bare mulig??? Jeg ønsket meg denne sååååå...

Og jeg skal drikke kaffe av den hver morgen, og tenke på snille snille Camilla som ga meg den fantastiske premien!!! Er det ikke helt utrolig!!! For en start på dagen!!!

TUSEN TUSEN TAKK VILLA CREME

( kikk gjerne innom bloggen her... et fantastisk flott hus har hun!!!)

post signature

9 kommentarer:

  1. Gratulerer! Så moro. Og for en fantastisk flott premie!

    SvarSlett
  2. Gratulere! Så morro at du vant! Bare gled deg, du får verdens beste kaffi. Jeg koser meg med en kopp hver morgen:)

    Anita

    SvarSlett
  3. Det må jeg si, var ikke småttri , gratulerer, tenker du skal kose deg nå.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  4. Heldiggrisen! Jeg sitter å drikker nespresso nå jeg. :) Snadderkaffe! Kos deg i dag!
    Klem Anine

    SvarSlett
  5. Snakk om flaks! :)

    Anita

    SvarSlett
  6. I all verden !!!!
    Denne konkurransen har jeg gått glipp av...
    FOR en gave da.... Såååå heldig du er :)))
    Du fortjener den så absolutt ;)
    Jeg ønsker meg og en sånn. Har smakt på kaffen og den er nydelig :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  7. Hei Tomine, gratulerer så mye med premien, så koselig at du vant.
    Fint innlegg over her også, mange nydelige bilder.
    Kos deg i videre i sommer, klem, M

    SvarSlett
  8. Gratulerer så masse :-) Morsomt!

    Vær gjerne med på min konkurranse også :-)

    Mvh
    victoriasinspirasjon.blogspot.com

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥