onsdag 1. juli 2009

FOR EN LYKKE...






...da jeg kjørte lille gull til barnehagen i dag..
Trodde kanskje vi ville få se at snekkerne var på plass, men de hadde jammen montert hele huset på morgenkvisten... Det er det villeste... At det kan gå så fort??!!

Jeg er så glad for vinduene mine.. Det store sitronvinduet som hører til spisestuen, og det runde på kjøkkenet som sees fra høyre side.. Nå er det bare å vente til taket er tett, og vinduer satt inn, så kan vi starte inne!!

post signature

17 kommentarer:

  1. Wow, så moro at det går unna! Gleder meg til å følge byggingen videre. Både ute og inne. Ha en fin kveld! /Christine

    SvarSlett
  2. OI ! åsså sååå stilig hus da !!

    SvarSlett
  3. Ja, FOR en lykke!!!! Så fort det går! Har dere bestemt dere for trapp, nå da? Hva ble det? Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  4. Jeg trodde ikke mine egene øya da da du semdte mms bilde. Helt utrulig kor langt dem e kommen!

    skrabbelars

    Christine

    SvarSlett
  5. Her skjer det virkelig ting ja, og for et tempo!! Er det mulig?! Det blir så fint, elsker huset deres!

    Ha en fin kveld,

    Klem fra meg: )

    SvarSlett
  6. Har forresten en ting til deg inne hos meg:)

    SvarSlett
  7. Ja, husbygging i dag går fort...reine legobygginga...det blir garantert et skikkelig flott hus og heim dere vil får...ha en flott aften

    SvarSlett
  8. Å Lykke! Må være deilig å se hvor fort det går. Jeg gleder meg sammen med deg- er så morro å få følge med.
    Ha en fortsatt deilig kveld.
    Klem Yvonne

    SvarSlett
  9. oj hvor fort det går ja, hmm.. det er vel ikke likt byggebransjen? Utrolig lekekrt blir det også ser det ut til å ligge på en nydelig tomt:) klem monica

    SvarSlett
  10. wow! Utrolig hvor fort det går! Så moro!

    SvarSlett
  11. Jippi sier jeg bare!

    Vi kommer nok ikke inn før til neste sommer...så kommer til å se på ditt ferdige hus med lengsel i blikket:)

    Anita

    SvarSlett
  12. Du verden så rask disse arbeidskarene er til å bygge. Blir kjempefint hus. Gleder meg til å følge med videre og se det ferdig.:)

    SvarSlett
  13. Så spennende da!
    Liker godt Ralph Lauren jeg også, hakket bak Mulberry;0) Klærne til RL er utrolig lekre btw! Klassisk-sporty...

    SvarSlett
  14. Wow ! Skal si det går unna her ! Blir kjempeflott :-) skal bli spennende å følge deg videre.

    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  15. :o) Wish it was me!

    Huset blir helt fantastisk.

    Storesøster får også et slikt stort ovalt vindu i huset sitt. Det er så fint. Både utenifra og inne :o) Heldige deg :o)

    Og ja, det er rart å se hvordan det går unna. Besøkte mannen på jobb en dag ved lunsjtider og da hadde han satt opp nesten en garasje på en to tre.. ( manglet kun taket). Vi stod å kikket på det motsatte en dag også, da var det en stooor kran som rev ned et hus. Hele huset stod og gynga fram og tilbake, og så var det bortevekk oppå haugen der.. rart! Ungene syns det var skikkelog spennende:o)

    SvarSlett
  16. Wow, det blir et skikkelig flott hus! Gleder meg til å se fortsettelsen. Jeg er også veldig glad i vinduene våre. De er høøye og slipper inn mase lys. :)

    SvarSlett
  17. så moro :) og jeg digger huset dere bygger, blir spennnede å se når dere blir ferdig :)

    klem Hege

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥