mandag 20. juli 2009

HVA ER DETTE FOR NOE??


Skulle det bli regn i dag?? Ikke hos meg... ikke iflg yr... ikke på min første ferie dag!!!
Jeg skulle jo stå opp, pakke bilen og reise til storbyen med de små gull, besøke min beste venninne som har ny leilighet og drikke vin midt på dagen på Aker Brygge!!! Arg...
Hva slags sommer er dette?? hmf...
Ja ja... siden været ikke akkurat er strålende, får jeg iallefall gjort masse inne.. Har allerede pakket 2 esker med loppis servicer og fått ryddet i glass skapene.. Det føles iallefall deilig..( da er det bare noen hundre igjen.... ) Snekkerne er på huset igjen i dag, og setter opp den runde veranda... Det er det jeg har gledet meg mest til på hele huset!! Jeg tror det blir så flott!!
*
Tusen tusen takk for super respons på Lille Tomines blogshop!!
Jeg har fått inn mengder med mail og besvarer så fort jeg får oversikt.. Det er enda ikke for sent å bli med i konkuransen, hvor du kan vinne 2 valgfri plagg fra Ralph Lauren ( trykk her )
Legger du deg som følger, er du med i trekning på et Ralph Lauren plagg den 20. hver mnd.
*
Ha en fin dag alle, jeg er fristet til å kjøre dit solen er på kartet!! Kristiansand ser bra ut... Hm... Kanskje dyreparken hadde vært noe??!!

post signature

13 kommentarer:

  1. Hei! Regnet kommer bare den første dagen i ferien din slik at du skal slippe å stresse med å vanne blomster, plen etc. Sola kommer nok skal du se :) Ha en fantastisk ferie!

    SvarSlett
  2. Tror ikke det er så mye bedre vær her,jo kanskje, det regner ikke, men er overskyet. Veldig varmt når sola titter frem :)
    Håper vi får skikkelig sommer snart :)

    Kos deg med ryddinga du ;)
    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Solen - den lager du selv den!!!! Bare fortsett med å gjøre akkurat det du har lyst til så dukker den før eller senere opp!

    SvarSlett
  4. Hej! Hittade hit av en slump och hittade då även din blogshop, väldigt mycket fint, lägger mig som följare där så jag inte missar något! Kram Helena

    SvarSlett
  5. ),O
    lö,)
    l),
    l
    Heisan, har du fått ny heading?
    Så fint det var med med glassplate på puffen, det ser iallefall ut som om det er det det er...
    Og så fiiiiiiiiiiiiiiiiin sofa!
    Ønsker deg bedre vær, klem,M

    SvarSlett
  6. Hei hei. Det er fint vær her nordpå nå. Det er bare å ta turen ;)
    Susanne

    SvarSlett
  7. Kom hit til Vest-Kysten, saa skal du nok faa sol saa det monner;- vi forventer ca 100F og det er varmt det!!!! Hele uka for saa vidt, vil bli ganske saa hett (saa da er jeg inne for det meste og bare stikker inn og ut av bilen, til og fra mitt nedkjoelte hjem)!
    - Sylvi

    SvarSlett
  8. Ja, du kan så si! Her er det øs pøsende regnvær, lenge siden jeg har sett lignende!
    Jeg måtte ha meg hjem fra jobb 2 timer tidligere, med helt forferdelige smerter i bekken, så da passer det fint med litt regn slik at man ikke får dårlig samvittighet av å ligge på sofaen!

    Ha en fin dag videre Tomine :-)
    Klem J

    SvarSlett
  9. Huff, ja det er kjedelig med dårlig vær i ferien. Håper sola kommer hit sanrt også!

    SvarSlett
  10. Så fine detaljer fra skapene dine ;-) Her øser det også ned... Har planer om grundig husvask... Men med rastløse små må vi også finne på andre ting. I morgen er det meldt sol på yr.no - så om det stemmer skal vi i fornøyelsespark:-)

    SvarSlett
  11. Så flotte bilder :) Helt nydelige skap.. :)

    Flott blogg du har. Klem fra meg..

    SvarSlett
  12. ville bare si at du har en fantastisk blogg;)hit kommer jeg på besøk igjen:)hilsen monja fra emma og sofies verden;)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥