torsdag 9. juli 2009



5 kommentarer:

  1. Det bordet høres spennende ut :)
    Gleder meg til å se.

    Klem,kari

    SvarSlett
  2. wow så hedlig du er som vant den herlige premien gitt, da hadde jeg hoppet i taket jeg... bordet hørtes spennendes ut. Vakre inspirasjonsbilder du delre nok en gang. klem monica

    SvarSlett
  3. Takker for kaffeinvitasjon og ja jeg kommer gjerne innom er jeg på dine kanter ;)
    Sender deg samme innbydelse hvis du kommer på mine kanter ;)
    Nå skal jeg hente mannen min som har vært borte 1 uke :)))))

    Klems

    SvarSlett
  4. Naemmen, hvordan klarte du aa faa tak i bildene fra huset mitt!!!!!!!
    Tuller bare :o)
    Nydelige bilder du har vist i det siste og jammen maa jeg si at du er flink og oppfinnsom naar det gjelder doerer og bord og som alltid "penger spart, er penger tjent"!
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Sylvi (solen er borte vekk, her ogsaa)

    SvarSlett
  5. Så spennende det skal bli å se bilder av bordet ditt!! Og gratulerer med fantastisk premie!!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥