onsdag 15. juli 2009

I KARNAPPEN



Min sorte sofa er jeg så glad i..
Den står i karnappen nå, men i nyhuset skal den stå i inngangen.
Det blir fint med sjakkmønster på gulvet i fliser med en sort ramme rundt og denne sofaen rett innenfor døren.
Vi har valgt sort høyglans dobbel inngangsdør så det blir ikke overaskende sort og hvit gang..
Om sommeren har vi beige trekk til sofaene fra Ektorp, og vinteren sort
Derfor er det fint med litt lyse puter i den sorte som tar opp fargen fra de lyse sofaene..

4 dager igjen til ferie!! Hurra...

post signature

12 kommentarer:

  1. En nydelig sofa. Ikke tvil om det. Å ny huset sin gang høres helt nydelig ut. Gleder meg til å følge med videre:O) Masse klemma fra Elin:O)

    SvarSlett
  2. Ja hva kan jeg si uten at dette er bare vakkert :)
    Jeg ønsker meg en sånn sofa.. Nydelig..

    Klem,kari

    SvarSlett
  3. Skjønner godt at du er fornøyd med sofaen, for den er råfin!
    Blir spennende å følge med hvordan den blir i gangen i det nye huset!
    Ha en fortsatt deilig dag!
    Klem, Christine

    SvarSlett
  4. Kjempeflott sofa!Liker stilen din & gleder meg til å følge med på hus-bygging....måtte det vært meg;))))

    Ha en fin ferie!

    SvarSlett
  5. Sukk...den sofan din er bare kjempe fin!!!Og jeg gleder meg å følge husbyggingen deres!!!Du kommer vel til å stor kose deg!Må jo være ren LYKKE!!!Ha en fin dag!Linda

    SvarSlett
  6. Så nydelig sofaen din var :-) Kommer nok til å gjøre seg bra i entreen!

    ha en fin dag videre Tomine!
    Klem J

    SvarSlett
  7. Hei!
    Nydelig blogg du har, kan jeg spørre om hva lille Tomines bloggshop blir, ser noen bilder av favoritt klærene mine der...
    Hilsen Tonje

    SvarSlett
  8. Kjempefin sofa! har lagt merke til den tidligere også! Gleder meg til å se den i hallen sammen med sjakkrutene... det blir lekkert!!

    SvarSlett
  9. Kjempefin sofa. Sort er kult.

    Vi får hvit i morgen, men har endel sort i stua også.

    Ingunn :)

    SvarSlett
  10. En utrolig lekker sofa du har!! Det kommer til å bli knallfint i det nye huset!!

    Ønsker deg en fin dag!
    Klem fra Livy

    SvarSlett
  11. Nydelig sofa! Kjempefint med svart-hvitt syns jeg. Ha en god ferie! :)

    SvarSlett
  12. God morgen!
    Takk for hyggelig hilsen ;) Jeg syns du har utrolig fint hus i dag, og det nye huset ser jo enda bedre ut! Bli spennende å se det ferdig. Morsomt at du legger ut så mye bilder.

    Lappeteppet jeg har på bloggen er ca 12x17 cm i hver lapp. Men til et dobbelt sengeteppe blir det mange lapper.. Og jeg syns det er vanskelig å få det jevnt. Men fint!
    Jeg har laget et annet i ca 30x30 cm og syns det er enklere. Begge deler blir fint, så det kommer kanskje mest an på hvor mye jobb du vil legge i det!

    ha en fin dag videre!
    Tove

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥