lørdag 25. juli 2009

I WILL SURVIVE!!!



.... hvor enn høyt jeg skriker, hvor mye jeg klager, hvor mye jeg sturer... været blir visst det samme...
Derfor: Jeg skal slutte å klage.. jeg har bare disse to ferieukene, så jeg må gjøre det beste ut av det!! Jeg har jo så masse å være glad for..!!!
*
I dag er guttene på huset å murer pipene.. ( håper de blir ferdig i helgen ) Terassen på siden av huset er ferdig, og den runde veranda er påbegynt.. DET er noe å være glad for..
*
Min kjære og jeg var på huset til langt på natt i går, bar Leca blokker klart til murer som kom i dag, og jeg malte høyt opp under taket, ( iiiik ) så det er malt før vi setter opp takrenner... ( veldig lurt, for hvit maling på sorte takrenner er ikke så stilig... )
Da vi kom hjem hadde min søte snille svigerinne vasket og støvsugd huset for meg innimellom slagene når hun var barnepasser..!!! Er ikke det lykke??? Tusen tusen takk...
Dvs at dagen i dag kan brukes til kos, og det skal vi...
Tomine har bursdag på mandag så kaker skal bakes, og gaver skal kjøpes!!
*
Ha en fantastisk helg jenter, og tusen takk for alle fantastiske hilsninger jeg har fått på bloggen!!! Til uken skal jeg sette meg ned å svare på hver eneste hilsen... Dere er veldig søte!!!
( Bildene over er fra den morsomme nettsiden her , vel verdt en titt...)
post signature

11 kommentarer:

  1. Helt enig med været. Kos deg for det.

    Ingunn

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder du viser :-D

    Ha en fin helg videre!
    Ligger en overraskelse inne på bloggen min!

    Klem j

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder, skal se nærmere på de sidene.

    Så heldig du er som får hjelp i huset i følge med barnevakten da...deilig!!

    Det blir vel mange deilige kaker tenker jeg!!

    Tar ei uke ferie vi nå!! Juhu!!

    SvarSlett
  4. hei :) kjempefine bilder :) og heldige du som fekk hjelp til husvasken, deileg :)

    god helg til deg :)

    Klem M :)

    SvarSlett
  5. Selv om været ikke er på topp, så er du/dere sabla effektive da:) Så spennende at det er mye som skjer i huset!
    God helg!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  6. Nytter jo ikke klage på været uansett, så en får gjøre det beste ut av det;)
    Nydelige stoler du viser!
    Kjekt å få hjelp til husvask gitt;)
    Kos deg med bakingen;)
    God helg fra Maja

    SvarSlett
  7. Hallo !

    Gud, for en herlig svigerinne som vasket og støvsuget for deg ! Det er bare en sånn utrolig deilig overraskelse å få, og gi !! Koster så lite, men gir så mye :)

    Kos dere videre med husbygginga og planlegginga, og ikke minst, bursdag på mandag :)

    Klem, Hanne

    SvarSlett
  8. Så snill svigerinne du har, da!!
    Jeg gleder meg til å se bilder av kakene du lager til Tomine... Du blogger vel bilder av dem, etter at du fikk så mye nydelig kakepynt på USA???
    Så kjekt med framgangen på huset, det går jo riktig så fort!!

    ha ei fin helg!
    klem

    SvarSlett
  9. For en super svigerinne. Det er slik det skal være, en skal hjelpe hverandre.

    Her(østlandet) er det dritt vært men i nord er det fint. Slik er det bestandig...

    God helg.
    Fra mistin

    SvarSlett
  10. heisann..å koselige bilder..ja dere er i en spennende livsfase med nytt heim under bygging...sikker på at du bobler over inni deg men hvordan ting skal bli og være...morro å følge med...å jeg syns det går så innmari fort.....) go lørdag tross vær..her i nord fikk vi endelig regn i dag....å håper på sol imorra..

    SvarSlett
  11. Håper du får ei fin helg!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥