fredag 31. juli 2009

I'M RISKING MY FUCKING LIFE FOR YOU!


Hei alle dere!!
Gårsdagens konsert var en syk våt opplevelse.. Vi kom inn til Oslo i halv 8 tiden, for å slippe unna mest mulig venting og regn... ( vi regnet jo med at vi ikke ble fullt så våte om vi kom halv 8 og ikke 1730..)
MEN det funket ikke helt sånn..
Etter å ha blitt kroppsvisitert for kamera, sprudlevann og paraply ( de kunne godt ha brukt litt lengre tid på det, for jeg smuglet inn kamera i brysthøyde ) gikk jeg gjennom et gjørmehav i HVITE CONVERSE sko ( jeg glemte støvlene i bilen... ) og fikk se ett vått Valle Hovin
Men folk kom jo i slippers og pumps, så jeg klarer meg,  tenkte jeg med brødposer rundt skoene..
 (  gjett om folk lo av det bittelitt før de skjønte at det var supersmart... ) Og det funket en stund, men til slutt ga jeg opp.. Kliss våt på bena og kald som bare pokker gikk vi hjem noen sanger før det var slutt..
Til og med Cola begeret som jeg hadde drukket ustanselig av var like fullt når vi dro pga regnet....
. ( nesten da.. )

Men for en opplevelse.. INGEN skal ta fra Madonna den æren..
Men hva skjedde med de gode gamle sangene??
 La isla Bonita i halvteckno versjon, og andre gamle slagere som jeg faktisk bare kjente
igjen i refrenget for de var så opptechnoet!!
 Mulig jeg har blitt gammel, men jeg gledet meg sååå til Holliday og Like a Virgin i god gammel versjon.. Ville jeg ha hørt techno kunne jeg jo dratt på Hyperstate, men det sluttet jeg med for snart 20 år siden..
Madonna rullet rundt på scenen og er bare helt fantastisk med tanke på sine 50 +, et sceneshow ut av en annen verden og et lydbilde som var helt rått!!
I det vi går ut av Valle Hovin hører vi en tørr Madonna roper
" Im risking my fucking life for you in this rain"
- rett før hun satte seg inn i sin sorte stooore varme bil og ble kjørt tilbake til hotellet for
 massasje og en liten matbit.(antar jeg... )
mens vi jentene gikk tilbake til bilen,  vred opp sokkene våres og satte på rompevarmeren i bilen og snudde nesen hjemover...
MADONNA - I still love you!!!

18 kommentarer:

  1. Jeg var veldig skuffet i går. Madonna er sprek, det skal ingen få ta fra henne men opplevelsen i går var jeg skuffet over. Alt for mye technoremixer for min smak.

    SvarSlett
  2. Kjedlig at det regnet, er ikke helt det samme da....Leste kritikken i avisen etter tirsdagens konsert, og der skrev de mye det samme som du sier her ang de gamle sangene...Håper du er tørr og varm igjen...God helg!

    SvarSlett
  3. Det hørtes veldig vått ut.... Men sikkert kjempe gøy å ha vært der! Samboer var på Metallica (igjen) i går og kom hjem med kameraet fullt av nærbilder :-)
    Klem fra M

    SvarSlett
  4. Høres ut som en bløt opplevelse;)
    Men kjekt at dere var fornøyd med konserten;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  5. Hei:D Vi var også der i går, men vi var kledd i regntøy fra topp til tå....datteren min var ikke helt fornøyd, da vi så ut som vi jobbet i en barnehage...med slagstøvler, regnbukse og regnjakke...men jeg skal si deg at vi begge var veldig fornøyde med det når himmelen åpnet seg! Jeg også ble litt skuffet over at hun ikke tok orginal versjonen, de har jo funket i alle år så hvorfor endre på noe da? Men det blir en konsert jeg sent vil glemme!!! Klem fra Linda

    SvarSlett
  6. Herlig innlegg. Håper regn og kalde tær var verdt turen.
    Ha en fin helg.
    Britt Eva

    SvarSlett
  7. Hei
    Jeg har sendt deg en mail i forbindelse med Polo shirt( marine og rød) forespørsel , har du fått mailen? mvh Tone

    SvarSlett
  8. Heisann!
    Morsomt innlegg!
    Håper det likevel var verdt turen!
    God helg!

    SvarSlett
  9. Tone: jeg har nok ikke fått mailen da... vil du sende den igjen? jeg har litt problemer med gmail tydeligvis.. flere som sier det samme!!

    SvarSlett
  10. Tone: jeg har fortsatt ikke fått noe... ??!!

    SvarSlett
  11. Hei igjen, så rart at du ikke har fått mailene som jeg har sendt til deg. Kan jeg sende deg en SMS istedenfor? Forstår at du ikke har lyst og oppgi mobil nr. ditt på blogen, men hvis du får mitt så kan du kanskje sende meg sms på nr. ditt? Mvh Tone

    SvarSlett
  12. Tone: gi meg mail adr. din så prøver jeg å sende til deg..

    SvarSlett
  13. Hei
    tone@hentereisen.com er min mail adresse. mvh Tone

    SvarSlett
  14. En ting til bare, ser at jeg må legge meg inn som følger for å være med i konkuransen du har. Men det er noe i veien med følger feltet, det er helt tomt noe som det også er på min egen side. Vet du hva som skjer? Uansett vil jeg gjerne være med på konkuransen din.

    SvarSlett
  15. Hehe, morsom lesing;-) Men sikkert ikke så morsomt der og da! Ha ei super helg!

    SvarSlett
  16. hahahah..måtte le litt nå,ta en titt på bloggen min..jeg har lagt ut litt mimre bilder fra ferieturene våre til Nice:)kanskje du da får igjen varmen:)God helg...hilsem monja

    SvarSlett
  17. Hei
    Nå mottok jeg mailen din. Så nå prøver jeg på nytt. Håper du får denne mailen :0) mvh Tone

    SvarSlett
  18. Hadde to venniner jeg også som tok turen fra trøndelag til oslo! De hadde også en våt opplevelse :-p

    Håper du får en super helg Tomine :-)
    Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥