fredag 10. juli 2009

JEG ER SÅNN SVART/HVITT JEG...


Jammen ble taket ferdig til helgen...
Vel... ferdig og ferdig..det kommer sort glasert takstein også da i begynnelsen av august..
jammen har vi fått flinke snekkere... Veldig moro å se.. Nå er det liksom tett nå, så min kjære mann og svigerfar skal beise i helgen om været er bra nok... Det gleder jeg meg veldig til..
Bildene inne fra huset viser spisestuedelen ved det store sitronvinduet .. der har vi valgt å trekke opp taket, slik at det blir nesten 4 meters høyde.. Jeg tror det blir lekkert.. Passer perfekt å skru opp lyskronen jeg fikk av min kjære mor og far ( som fortsatt ligger i esken og gleeeder seg til å bli hengt opp... ) det er jeg helt sikker på!!
*
Det er veldig moro for meg at så mange titter innom bloggen min, legger igjen hilsninger og ikke minst alle mail jeg får.. Det er også veldig kos at familie følger bloggen og ber om flere innlegg så de kan følge med..( så tante grete: dette innlegg er spesiellt til deg.. )
Det er moro å være til inspirasjon for andre, jeg prøver jo å være mer kreativ, og plukker opp litt her og litt der, slik at det blir mitt eget preg over det jeg gjør... sånn som dere alle er til inspirasjon for meg..
*
Jeg er veldig glad i hvitt..shabby chic og romantisk stil... og jeg elsker å se på alle de fine bloggene rundt om, men jeg må ha litt kontraster jeg..
Og jeg tror jeg endelig, etter mange fargerike vegger, buer, brystninger og ikke minst border på veggene, har funnet ut at jeg er Black & White.. og det kommer jeg nok til å bli...
Det er min stil, min hygge og mitt rede, som min kjære husbond også liker godt.. ( ja!! han har faktisk meninger om innredning og vi er ganske like... )
*
Så takk til dere alle som er så snille å deler deres fantastiske hjem med meg, så jeg kan drømme meg bort og føle brisen over det rene hvite, men når pc blir slått av, så kan jeg kaste meg ned i min sorte sofa og sette tekoppen på mitt sorte glassbord og nyte min egen stil med en dæsj fra blogglandia litt her og der...
*
Ha en deilig helg jenter, og tusen takk til bloggene
&
for en veldig søt award!!
Jeg ønsker å gi den tilbake til dere begge,
og til Karnas Hus for masse inspirasjon og flotte bilder..
*

post signature

11 kommentarer:

  1. Å, dette ser ut til å bli et skikkelig herskapelig hus! Kanskje Toppen Bech kommer på besøk når det blir ferdig!
    Det må være moro å bygge helt nytt, selv om det er mye arbeid også!

    SvarSlett
  2. Oioi! Det huset deres så stort ut! Er det så stort som det ser ut? Og så herlig det hørtes ut med tak på 4 meter! Oioi....

    Ha noen fine dager. Her regner det også litt av og til.. Det er i alle fall grått. Men vi finner da på ting likevel!!

    Hilsen Liv ;O)

    SvarSlett
  3. Huset ser kjempe stort ut!!!Gleder meg så til å følge prosessen!!! Hadde jeg vist det jeg vet i dag så hadde vi bygd også!!!Super deilig at alt blir nytt!!!Jeg er også black and white:O) Selvom jeg har prøvd meg på flere stiler og har det også i heimen!!!Ha en herlig lørdag:O)Klem fra Linda

    SvarSlett
  4. Så flott huset ser ut! :) Blir gøy å følge fortsettelsen...
    Er veldig glad for at det er forskjellige stiler her i blogglandia ellers hadde det blitt ekstremt kjedelig!!!!
    Selv er jeg en god blanding av mange stiler... Og sånn vil det alltid være tror jeg...

    Ha en kjempe flott helg
    ferieklem fra
    Christina

    SvarSlett
  5. Så vakkert hus! Elsker Mindehuset! Det var også min drøm før vi kjøpte vårt gamle hus! Kommer til å bli en vakker stue med 4 m takhøyde, og lysekronen kommer til sin rett!!! Er enig med deg at det er fint med svart/hvit stil. Klassisk og pent! Svart er med på å skape kontrast og tyngde i alt det lyse!
    Blir spennende å følge med, så jeg legger deg i blogglisten min viss det er greit!
    Ha en riktig fin helg!

    SvarSlett
  6. Dette blir jo skikkelig flott! Så lurt å bruke annen etasje som hovedetasje - gleder meg til å se resultatet.

    Er en klassisk type jeg også i bunn og grunn, så fargesammensettingen sort-hvitt er helt i min smak, dessuten; kontraster skaper liv. Og det trenger jeg i alt det beige;0) Så stilen her i huset blir klassisk der ting skal vare, krydret med litt rustikke/landlige detaljer.

    SvarSlett
  7. Så nydelige bilder :-) Gleder meg til å se resultatet!

    Ha en fin lørdag!
    Klem

    SvarSlett
  8. Kjekt å høre om andre black and white her inne!;-) Vet at andre kan synes jeg er fargeløs, men jeg pynter heller opp med blomster i friske farger!
    Så utrolig kjekt å se bilder av hvor langt dere er kommet! det blir så flott!

    SvarSlett
  9. Så flott huset ditt blir! Det blir deilig tenker jeg. Jeg "sliter meg igjennom" mitt gamle hus - men det er lys i enden av tunnelen nå :) Lykke til videre. Det må jo være så utrolig spennende. Hanne

    SvarSlett
  10. For en flott blogg du har, og huset dere bygger blir jo kanonfint! Følger spent med videre :)

    SvarSlett
  11. Åh, som jeg plages med Picasa... Når du har laget en kollasj, hvordan lagrer du den da?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥