onsdag 29. juli 2009

SNART MADONNA






Jeg har jo vist frem bilder av badet mitt tidligere, men det var i tidlig bloggestadium, så her kommer litt fler..
Badet er veldig lekkert synes jeg, men det er et mareritt å holde rent.. Det er bare sånn det er...
Sier seg selv når det er sort sort sort...
Kranen på badet er også en "midlertidig" løsning som nå har blitt her i 3 år for vi hadde glemt å bestille..så da ble det noe de hadde inne.. .. det er noe med at ting man skal gjøre senere BLIR aldri gjort før man må......( sa husfruen og så seg rundt på alle furulistene som skal males før vi flytter... phu... )
*
Vi har også en stor steam dusj som var utrolig morsom i 2 uker... Etter det har vi vel brukt den KUN til vanlig dusjing... noen som kjenner seg igjen?? Så en helt vanlig dusj blir det nå i ny huset
*
Toalettknappen er satt så langt ned at man MÅ ta ned lokket for å skylle ned.. UTROLIG praktisk siden det er 2 gutter i huset her... Tror jeg må være mitt beste tips til huset...
*
Ellers er alt bare fint om dagen.. fikk beiset i går, med hjelp fra min svigerinne, takrenner er oppe, og takstein legges i neste uke.. Vinduer er på plass i begynnelsen av august, ( bortsett fra de runde og ovale... de kommer litt senere.. ) Så da er vel ting greit da, og vi er litt nærmere mål
I morgen er det MADONNA!!!! Noen som var der i går??
Jeg gleder meg helt utrolig iallefall...

post signature

10 kommentarer:

  1. Det tipset med toalettknappen skulle jeg gjerne hatt for to og et halvt år siden! Helt genialt! :)

    SvarSlett
  2. Genialt med den skylleknappen.....rene spaet på badet ditt!! Kos deg på konsert...klem

    SvarSlett
  3. For et utrolig lekkert bad du har...
    Heldige er de som overtar etter dere ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. For et skjønnt bad. Og så genialt med skylleknappen.

    Jeg var på Madonna i går. Storkoste meg. Det er jo veldig morsomt å virkelig se henne. Skulle bare ønsket senen var litt høyere så jeg hadde sett enda bedre. Ta på deg høye sko, eller ta med en trekloss å stå på. Det skal jeg gjøre neste gang. Bare 10cm, hadde gjort susen:o)) selv om jeg ruver 170.

    Kos deg masse i morra:)

    SvarSlett
  5. For et lekkert bad,liker godt den mørke stilen du har som du blander med hvitt og sølv!!FANTASTISK flott!

    Skulle gjærne vært på konsert med selveste MADONNA;)

    Ønsker deg en fortreffelig opplevelse!

    SvarSlett
  6. Kult svart bad! Og du, den toalettknappen hørtes interessant ut :-). Her har vi tre gutter...

    Ha en flott dag!
    Torunn

    SvarSlett
  7. Love it, love it, love it!
    Badet ditt er kjempe lekkert og tipset om skylleknapp langt ned paa veggen er for lengst puttet i folderen for gode tips;- om vi noen gang bygger igjen!
    Har ennaa ikke sett "commercial toilet" i privat hus og hver gang jeg tar det opp i forsjellige situasjoner (naar jeg bruker Norge som forbilde), saa er det alltid ett lyst hode som bare maa si "vel, det ville bli skrekkelig dyrt her, fordi, fordi, fordi...." Mitt svar:"Det er i allfalll noe jeg SKAL ha om vi bygger paa nytt, og med skylleknapp LANGT ned paa veggen"
    Vaer saa snill, ikke faa armer som MADOINNA!!!!
    Klem fra Sylvi

    SvarSlett
  8. For et lekkert bad dere har, hadde jeg hatt et slikt bad, tror jeg de i familien hadde sett meg svært lite...hadde flytta inn på det badet der jeg, uten å tenke meg om et sekund....skikkelig lekkert, og regner ikke med at det badet i det nye huset blir noe mindre lekkert:)her oser det stil iallefall....ingen tvil om det:)Kos deg masse på Madonna konsert, har ikke vært der selv, men en kveld med den dama, kan jo ikke bli noe annet en bra....de største avisene gav dronningen 4, tror jeg, men skulle jeg rullet terningen, hadde jeg nok justert den et par hakk opp:)uten å ha vært der..hehe. Fortsatt fin kveld:)

    SvarSlett
  9. Kjempelekkert bad!
    Fint med sorte fliser og hvite karmer. Lurt med et fat for å samle pynten på og de blå flaskene er så lekre:)
    Mye råd og tips her ja.
    Kos deg på Madonna konserten!
    Var den i kveld?

    SvarSlett
  10. Heisann! Bare gled deg maks til Madonna konserten!!! Jeg var på konserten i går og det er bare det BESTE!! Glem hva som sto i VG og Dagbladet...det har ikke peiling :)
    Dama er helt utrolig...en fantastisk inspirasjon...gled deg..gled deg :)))

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥