søndag 5. juli 2009

KLARGJORT FOR SALG??



huff... nå er det under en måned til megler kommer for å ta bilder og legger huset ut for salg..Litt vemodig blir det, men veldig spennende..

I den forbindelse er det masse som må gjøres... dvs alt det vi ikke rakk å gjøre før vi flyttet inn for 3 år siden.. Lister må sparkles, loftsluke males, skuffer og skap må ryddes og ikke minst... MASSE må kastes!! Jeg får begynne på et og et rom, så i morgen starter jeg på soverommet..

Derfor må jeg ha litt før og etter bilder, så jeg kan bla gjennom å se i roligere tider..

Først er det jordbærspising.. min kjære mann har kjøpt 2 kasser!! med jordbær, og det passer jo perfekt til vårt fullstappede "hybelkjøleskap" så det er visst bare å begynne å hive i seg...For jeg har nemlig ingen planer om å begynne å sylte just nu...

post signature

5 kommentarer:

  1. Åhh som jeg kjenner meg igjen :)
    Mange ting som ikke blir gjort mesn man bor i huset og som bare MÅ tas nå ;)

    Kos deg med jordbær.. Nam...

    Sommerklem

    SvarSlett
  2. Vilka vackra bilder du gör :-). Jordgubbar é så gott att smaska i sig nu på sommaren.
    Lycka till med husbyggandet, ser ut att bli ett vackert hus
    Kram Lisa

    SvarSlett
  3. Flotte bilder!!!! :)

    Det blir vel spennende å gå gjennom rom for rom, kaste og pakke bort....? Se hva som dukker opp? ;)


    Sleng jordbær i mixmaster med litt sukker - NAM! (Og sleng i fryseren om du har)

    SvarSlett
  4. Ta masse bilder før du begynner så kan du se hvor flink du har vært etterpå:)

    Tenk så deilig å få flytte inn i nytt hus og lage system på alt, vite hvor alt er og bare ha med seg det man vil inn i huset...*sukk* drømme..:)

    Smil fra Anita

    SvarSlett
  5. Det er litt ironisk at man aldri blir ferdig men bosted før man flytter UT igjen... Men sånn er vel vi mennesker flest;)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥