søndag 26. juli 2009

KLART TIL NISSEN KOMMER!!





... HOHOHO... nå er det jo klart til at nissen kommer ned pipa.. begge pipene kom opp i går.. En murer fra storbyen kom tidlig kl 0800, og reiste igjen kl 22. Ferdig med 2 piper.. Er ikke det helt fantastisk?? Her går det virkelig unna.. Tusen tusen takk til supermureren!! Huset ble noe helt annet med piper synes jeg... litt mere hus...
I dag skal vi atter en gang til Hadeland Glassverk.. Se litt på dyrene, spise boller, og kjøpe bursdagpresang til Tomine...Baker kaker sånn innimellom med alt det rosa stæsjet jeg fikk fra Sylvi fra bloggen LittleCottage i USA.. Gleder meg til det.
Har også fått tips fra en venninne om en nydelig kake som heter Pavlova, og den skal også bakes, ser veldig deilig ut, og veldig lettvindt!!

... Ha en deilig søndag alle...

post signature

16 kommentarer:

  1. Heisann!
    Så morsomt at ting går unna! Det kommer til å bli et nydelig hus:)
    Ha en fin søøndag:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Sååå gøy! Tiden går fort nå! Gled deg masse til rommene begynner å bli ferdig, det synes jeg var helt villt! Da kunne jeg liksom begynne å planlegge for fullt :-)

    Ønsker deg en fin start på den nye uken, og kos dere masse på Hadeland - vi skal forresten dit på torsdag - har ikke vært der siden jeg var liten, er det noe spesielt jeg kan glede meg til?

    Klem fra Livy

    Ps: Pavlova er en nyyyydelig kake!

    SvarSlett
  3. Så fint :) Det er så spennende å følge med på byggeprosessen deres.
    Tror vi skal til Hadeland neste søndag. Så vi får krysse fingrene for sol og fint vær :)

    SvarSlett
  4. Så fort det går unna hos dere! Blir skikkelig flott!

    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  5. Hei hei!
    Så flott huset blir...gudamei:)Lekkert! Gleder meg til å følge med:) Ha en fin kveld:)
    Klem
    Lotta:)

    SvarSlett
  6. Her går det jammen unna. Så moro.
    Pavlova er råååå godt, må prøves.

    Klem

    SvarSlett
  7. Hærlighet så FORT det går!! Det huset er bare sååå nydelig ;o) Heldige dere ;o)

    SvarSlett
  8. Hei, så trivelig at du vil følge min blogg;) Skal si du har et drømmehus under bygging! Stikkker innom igjen for å se hvordan dette går framover! Ha ei god uke!

    SvarSlett
  9. Se der da. Det tar form gitt, huset deres. Utrolig spennende å følge med i husbyggingen deres. Tror det kommer til å bli skikkelig lekkert. Er så betatt av det Mindehuset altså...*sukk*.

    SvarSlett
  10. Det ser ut til å bli et flott hus :) Spennende å bygge!

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  11. Så fint huset ditt blir, må være kjempespennende å bygge! Gleder meg til å følge med videre!

    Klem, Lene

    SvarSlett
  12. fy søren, huset blir bare vanvittig lekkert:)

    *drømme drømme*- må bare vinne i lotto først, så kanskje jeg får et sånt drømmehus en dag også;) hihihi

    nei du, dette blir flott altså. og jeg gleder meg sånn til å se hvordan det blir inn i rommene:)

    klem camilla

    SvarSlett
  13. oi her går det unna, så gøy!

    Gratulere med bursdagsbarn i dag (mandag)

    SvarSlett
  14. To piper er prikken over i'en, spør du meg! Samboeren skak rive den gamle pipa neste uke og sette opp ny, da blir det to her også! Gleder meg, selv om vi må pakke kofferten og reise til mine foreldre så lenge...

    Klem

    SvarSlett
  15. For et nydelig hus...kjenner at jeg vil flytte inn der jeg også!!;)

    Klem

    SvarSlett
  16. Jeg må bare si nok en gang : huset deres kommer til å bli sååå stilig :) Ser veldig fint ut :)

    Sommerklem fra Hege

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥