søndag 5. juli 2009

NÅR JEG FØRST NYTER EN LATTE







.... og Tomine ligger på sofa og ser tegnefilm tenkte jeg at jeg skulle prøve meg litt i Picasa.. Det er jo så moro... Fotomontasje og redigering, lage softe kanter....
Hvor pen kan man bli etter utallige timer med redigering?? hoho..

Jeg fikk verdens flotteste gave av skjønne Sylvi fra denne bloggen.. Hun ønsket seg Vakre Hjem og boken Jul fra Jane Darc Living sendt til USA, og sendte en etterlysning gjennom NIB. Det er nå gjort, et vennskap er knyttet og jeg fikk en eske med de flotteste kakepynt og stæsj i retur.. så nå er det klart til bursdagsfeiring i slutten av juli for Tomine..(Bilder kommer )

Ha en deilig søndag i regnværet.. ( jeg nyter det.. for her har vi masse som skal gjøres inne... )
post signature

6 kommentarer:

  1. Kanskje jeg også skal prøve meg på Picasa? Er det vanskelig? Det er det programmet man kan laste ned gratis ja?

    Ha en fin dag i regnværet! Her nord er det solgløtt, men temperaturen er ikke noe å skryte av så vi styrer med inne-syssler vi også!

    Ha en fortsatt fin dag.

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Skal prøve med på Picasa da! :) I dag er det litt travelt her, men ska se om jeg iallefall får lastet det ned i løpet av dagen da. Jeg reiser på jentetur tirsdags morgen og ungene skal avleveres til mamma i morgen. Vaskemaskinen går får fullt og jeg prøver å få litt orden i huset før jeg reiser.

    Ja, Vesterålen er flott, men fisj, den nordavinden er ikke noe å rope hurra for akkurat.

    SvarSlett
  3. Åh, nei!! Jeg lastet det ned og nå blir det vel neppe gjort mere her i dag! =)
    Sååååå morsomt!!
    Er det greit om jeg legger deg til i blogglista mi?

    SvarSlett
  4. Så koselig med nye blogg-vennskap!!

    Hilsen Liv

    SvarSlett
  5. Kan være godt med en regnværsdag i ny og ne så ikke alt innomhus forfaller... ;-) Utrolig å se bilder fra huset... at det er mulig?

    Ha en super dag! ;-)

    SvarSlett
  6. Heihei!
    Så nydelige bilder du viser :-D

    Ønsker deg en fortsatt fin sommer!
    Klem Jorid

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥