mandag 6. juli 2009

EN skikkelig STOOOR LEIF!!!






... jaja.. etter en litt mere nøye kikk på huset i dag finner jeg ut at avstand fra vegg til det ovale vindu over vasken på kjøkken er altfor liten.. det skal liksom være plass til å sette inn 60 cm skuffer og et høyskap ved siden av ( se bilde her..) .. Men med mine mål vil det slettes ikke gå... HVA gjør vi da?? River den ene veggen og lager ny?? Neppe.. huff..
Denne bloggen skulle jo både inneholde feil og gleder, og jeg visste jo at det ville bli noen.. Så dette er vel den første.. Og den er stooor..
Les og lær: DET ER VIKTIG Å TA RIKTIG MÅL!!!
Kikker litt på fiine bilder for å trøste meg litt.. moro å se på disse bildene alle sitronvinduene de har .. Det gjør virkelig noe med et hus synes jeg... Er ikke blått og hvitt bare så lekkert?? Bildene over tror jeg virkelig er noe av det vakreste jeg har sett... Jeg blir iallefall litt glad igjen...

post signature

8 kommentarer:

  1. Så kjedelig da !!!
    men jeg er sikker på at du finner på noe smart og lekkert ;)
    Bildene du viser er bare NYYYDELIGE.... Sukk...

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Hmmm....hva skal man si?
    Jeg føler med deg i frustrasjonen...når du endelig hadde fått det slik du ville...!

    MEN det blir sikkert fint likevel:) *trøste*

    Smil fra Anita

    SvarSlett
  3. UFFSANN!
    Er det ikke mulig aa faa skuffer i mindre enn 60cm bredde? Dette har sikkert kjoekkenmontoeren din flere erfaringer fra andre huseiere;- ikke fortvil!!!
    Blaatt er kjempefint og jeg er akkurat inne i den fasen at jeg tenker paa aa skifte farger paa kjoekkenet mitt!
    Ha en fin kveld i stua-
    Sylvi

    SvarSlett
  4. Åhhh, så kjedelig, men jeg er sikker på dere finner en super løsning!!

    SvarSlett
  5. Hei!
    Huff, så kjedelig .. Håper dere finner en praktisk løsning på problemet!

    Innom for å ønske deg en FLOTT uke!

    Klem Jorid

    SvarSlett
  6. Jättefina inspirations bilder,,,, njuter =)

    ha de gottit kram josse

    SvarSlett
  7. Uff så leit når ikke målene er rette!

    Er enig i at bildene var flotte. masse inspirasjon :)

    SvarSlett
  8. Hei! Så nydelige bilder, jeg elsker coastal-stil og blåhvitt!!Så du var følger av bloggen min, så hyggelig, håper du trives inne hos meg! Jeg synes det alltid er like koselig å titte inn hos deg i alle fall! Ha en fin dag! klem Ak

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥