tirsdag 21. juli 2009

SHOPPING I STORBYEN


I dag reiser vi til storbyen på shopping.. og planlegging. Prøve å finne møbler til diverse rom og bestemme "farger" ( ikke så mye annet en sort hvitt og beige hos meg men....
Jeg skal innom min all time favoritt butikk Country Chic og selvsagt Home & Cottage. Jeg er veldig glad i Florence sengetøyet de har, så mulig jeg får med meg litt der..
*
Vin på Aker Brygge må det bli også, sol eller ikke sol!! Etter all kos i byen sover vi over hos en venninne og det gleder jeg meg mest til, så i idag blir det bare kos...

post signature

13 kommentarer:

  1. Ønsker deg en nydelig dag i storbyen! Lykke til på shopping!
    //Christine

    SvarSlett
  2. Lykke til med en helt herlig kosedag!!!

    SvarSlett
  3. Høres ut som en perfekt dag. Kos deg.

    SvarSlett
  4. Høres ut som en drømmedag :)
    Koos deg..

    Klem,kari

    SvarSlett
  5. Kos deg kjære Tomine :-D Blir nok en fin dag!

    Kos og klem Jorid

    SvarSlett
  6. Kos deg deg,drømmedag...!!! Gleder meg til å følge shoppen:-)
    Klem

    SvarSlett
  7. Kos deg masse! Hørtes deeeilig ut med litt shopping :o)

    SvarSlett
  8. Høres ut som fornuftig bruk av ferien:)

    Klem, Lene

    SvarSlett
  9. Vin må til ;) Ønsker deg fin tur.
    ;) Susanne

    SvarSlett
  10. Høres topp ut
    Kos deg!!!
    Klem

    SvarSlett
  11. Slå deg løs og bruk ALLE pengene:-)

    SvarSlett
  12. Hei! Ligger en award til deg på bloggen min...

    SvarSlett
  13. Håper dere fikk shoppet masse i storbyen i går :)
    I dag har vi sol her igjen :) Jippi!!!!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥