lørdag 4. juli 2009

UT PÅ TUR, ALDRI SUR - og vinner av Give Away



I dag orket vi ikke ligge mer på stranden, vi var røde nok fant vi ut. Så derfor dro vi en tur til Oslo.. Jeg ville gjerne reise innom House of Oslo, men ble veldig skuffet.. 
Ikke noe for meg iallefall...

Vi dro til Riktige leker, ved Aker Brygge, for å se om det var noe fint til lille gull.. Og gjett om!!!
Jeg ble helt matt av hvor mye flott det finnes!! De flotteste dukkehus og de lekreste serviser som kostet kun 229!!!

Desverre hadde vi så liten bil i dag, så vi får reise inn igjen for å hente dukkehuset.. DET må VI ha... Jeg rakk desverre ikke Home & Cottage.. ( 5 min for sent ute ) ARG!!!!! men mat og is ble det tid til... Vi har hatt en deilig dag..





Vinneren av Give away er Ann-Helen som var nr. 9 ( min bedre halvdel`s valg av tall fra 1-24 )

Send meg en mail med adressen din, så reiser jeg på Hadeland Glassverk i morgen og plukker noe fint til deg... Tusen takk for hjelpen alle dere som har kommet med trappe ideer!!

post signature

2 kommentarer:

  1. Nei og nei, saa koselig!
    Jeg faar hjemlengsel her jeg sitter og ser paa bildet av slottet og all ting :o)
    - Sylvi

    SvarSlett
  2. Det så koselig ut ja. Man blir litt mettet av sola etterhvert, og da er ikke litt shopping å forakte nei:-)

    Skal si det går fort fremover med huset, moro.

    klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥