lørdag 8. august 2009

BARNEROMMET


.. riktig god Lørdag...

Etter tips fra en anne blogger fant jeg verdens lekreste sminkebord i Danmark til min lille prinsesse..

Dette skal stå på rommet hennes, så det andre jeg kjøpte på loppis tidlig i vår ryker da..

For dette er vel det skjønneste jeg noengang har sett... Høyden er ikke mer enn 157 cm inkl speil, så det er laget til barn.. ( Eller var de sååå små i gamle dager??)

Det har visstnok stått på et gods i DK... Kanskje en riktig ekte prinsesse har pyntet seg foran speilene der?? Det er iallefall en prinsesse verdig spør du meg...

post signature

12 kommentarer:

  1. Det var nydelig!
    Tenker det er en liten prinsesse som
    kommer til å være stolt & glad over å få
    det smykket av et møbel! Heldige Tomine :)
    Ha en herlig lørdag!

    SvarSlett
  2. DU OG DU SÅ LEKKERT!!!
    Dette må nå bli et møbel som blir værende fra datter til barnebarn...?
    Nydelig
    Klem

    SvarSlett
  3. Gosh...det var lekkert!
    Tenk hvis vi hadde slikt da vi vokste opp???;)

    Virkelig en liten prinsesse verdig..
    Ha en god helg!

    SvarSlett
  4. Noe sååå nydelig !!!!
    Virkelig lekkert og såå søtt :)
    passer perfekt til din vakre datter :)
    Vil du si hvor du har fått tak i det ???

    Tusen takk for nydelige bilder under her.
    Skal lagre dem alle sammen ;)
    Du er snill du ;)

    Ha en fin lørdag min venn..
    Klem,Kari

    SvarSlett
  5. Åh.. det må være noe med det fineste jeg noen gang har sett!!! Heldig er Tomine som får det :o)

    Ha en flott dag - her skinner SOLA :D

    SvarSlett
  6. hadde jeg fått et sånt når jeg var liten hadde jeg bare blitt lykkelig! kjempefint var det:)

    SvarSlett
  7. Aa hellandussen saa fint!!!!!
    Pakken din er klar for avsendelse;-
    er det noe spes du vil ha for Tomines rom (som dere ikke har i Noreg?)
    - Sylvi

    SvarSlett
  8. Nydelig sminkebord! Gjetter at det falt i smak og vil glede lillejenta i mange år fremover:)

    SvarSlett
  9. Det var virkelig lekkert. Absolutt en prinsesse verdig. Prinsesse Tomine! Tusen takk for bildene under her. Har lene vært på jakt etter noe lignende. Ha en strålende helg.
    Klæm fra Susanne

    SvarSlett
  10. Så nydelige sminkebord! Fytti katta, skulle ønske jeg hadde et sånt til meg selv. :)

    SvarSlett
  11. Sukk... det var virkelig helt nydelig! Heldige Tomine =)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥