torsdag 6. august 2009

BILDERAS FRA COLOR FANTASY


..Color Fantasy var en helt fantastisk båt syntes vi, som skulle
komme oss bort fra regn og vårt lille hus for en kort liten stund...

Ballonghatter ble laget til barna hele tiden på båten.. så ingen fare om de sprakk,
nye ble laget straks!! Super service...


Kaptein Kid spradet i handlegaten når han ikke hadde show for de minste.. Ikke så stas for
store gutten vår som nesten døde av skam, men superkult for Lille Tomine..
Barnedisco som åpnet for alle små, stort spillerom ( perfekt for en shoppelei far også)
stort og fint badeland, en skikkelig amerikans burger bar, nyyyyydelig mat i buffet restauranten ( som også hadde egen Kaptein Kid avd. med alt du kan tenke deg av barnemat... og sist men ikke minst det herlige dekket som du kan sitte og sole på...
Rødvin får du kjøpt overalt, og minibaren var fri med vinos til mor og brus og godt til barna..!! HURRA...
Hver eneste kveld var det 2 show, som virkelig var fantastisk... Vi så alle show, og bare
2 var like.. Superflinke sangere, ( helt sant.. ikke sånn danskebåtsang som jeg regnet med... )
og utrolig moro show med skøytedans og turn...

Båten er jo bare flott..med masse fine detaljer og en del shopping...
( Parfymeriet var veldig ok... ) Klær osv var vel så som så...
Men det finner du jo i Kiel... Burberry, Ralph Lauren, Day osv. osv..
Og en stoooooor interiør etg... i det ene senteret!! HURRA!!!
Vi var iallefall veldig fornøyd!!
*
I dag tidlig kom vinduene våre til huset... helt fra Bergen!! Gleder meg til snekkerne
får satt de inn.. Ha en fin dag alle, Lev Livet Lykkelig!!!

post signature

8 kommentarer:

  1. wow, så ut så dere har koset dere på tur ja!! Nå ble jeg virkelig fristet til tur med color festival jeg også!!
    Kjempespennede blogg du har! Artig å få "være" med på husbyginga deres igjennom bloggen din! Vi har være igjennom nesten d samme selv nå, restaurert og pussa opp et 3 etasjes hus... Mye jobb ja, men så artig når det blir ferdig!!

    SvarSlett
  2. Colour Fantacy!! tror jeg det er....!
    Sikkert bra uansett :)
    klemmer

    SvarSlett
  3. Hørtes ut som en flott tur !!

    Igrunn greit når det ikke er noen sommer :/

    Så kansje det var det vis kulle gjort istedet for å ta 3 mislykka teltturer til Sverige hehe!!

    Hvor lenge var dere i land i Kiel?? Var det fine lugarer?

    Hilde :o)

    SvarSlett
  4. Å, nå fikk jeg også lyst på en tur. Har bare vært på tur med de gamle danskebåtene, og det frister ikke til gjentakelse; det var fyll og røyklukt over hele linja. Hadde dere utvendig lugar eller lugar mot handlegatene? Vi ser gjerne enda flere bilder, vi!

    SvarSlett
  5. Så koselig dere har hatt det på tur da! Kunne tenke meg en tur selv jeg...
    Skal kose meg. :) takk takk...
    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  6. Hei,
    Trodde jeg la igjen kommentar tidligere i ettermiddag...
    Ser ut som dere har hatt en fin tur, men er det ikke Color Fantasy?
    Ha en fin torsdagskveld!
    klem
    ann-christin

    SvarSlett
  7. Heisann!
    Vi tok Magic hjem fra Kiel i sommer og kan skrive under på at det er flotte båter! Ser ut til at det er temmelig likt.

    SvarSlett
  8. Oj, dette så jo supert ut! Kjekke bilder! Så lik eldstemann er på deg;-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥