søndag 30. august 2009

DET STORE KUPPET


God morgen fruer!!
Denne helgen har vel de som har kunnet vært på loppis..Vi har nemlig hatt 3 stk her hvor jeg
bor.. Vi bommet skikkelig på valg av loppis denne gang( dvs. reiste på de dårligst først og de beste sist: ergo nesten tomhendt hjem ) HVORFOR må alle starte samtidig kl 10??
*
I stor sorg over og skue venninners kupp ( ikke sånn helt sjalusi sorg da.. bare veldig veldig skuffet..)
dro vi (svigerinnen min og jeg ) videre til byens interiørbutikk...
Fant verdens lekreste bord, som de har pusset opp selv til den nette sum av kr 5500,-!!!
Ville passet perfekt på mitt nye kjøkken.. Men!! Stiv pris synes nå jeg og dessuten virket det veldig kjent....
*
: dro hjem i garagen, fant NØYAKTIG samme
bord ( hva gir du meg???!!!) kjøpt på loppis i vår ( du ser bildene over) malte, malte malte, pusset pusset pusset og venter nå på at det skal bli så tørt at det kan gnis inn med grå lasur, og voila:
*
Bordet ble virkelig mitt til den nette sum av bord: 200,- maling+pusseutstyr: 550,- TOT 750,-
Tipper det skal settes inn i dag, så bilde kommer av ferdig resultat!!
Jeg skal si deg det er ei som stråler av glede ja!!! HOHO
Har også malt en del andre flotte skjenker, bla den som skal på badet, og den blir iallefall fin ja..
Når det er ferdig kommer det bilder..
*
Lurer på hva jeg skal kjøpe for alle pengene jeg sparte.. for det var jammen ikke lite!!!
*
Riktig god søndag jenter..
Her i heimen jobbes det for fullt, Lillegull og Storegull er lånt bort i helgen
til Besteforeldre og Tante S, så nå er det inn i garagen igjen, for å male videre.

post signature

24 kommentarer:

  1. Sjalu! Både på barnevaktene og bordet!

    r**

    SvarSlett
  2. :)
    Råfint!
    God søndag!

    SvarSlett
  3. Elsker kupp!!!!! Og dette er iallfall kupp med stor K!!!

    Ønsker deg en riktig fin søndag!
    Klem fra livy

    SvarSlett
  4. Er ikke dette vi kaller "det gode liv" her i vår bloggverden? Nydelig og sjarmerende bord.
    Ha en fin dag i garasjen...Klem Hanna

    SvarSlett
  5. Å skal si jeg er misunnelig på deg nå:) Og dte var jo veldig mye penger spart, så det må du vel klare å få tak i noen flere kupp på:P
    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  6. Lekkert!!!
    Gleder meg til fortsettelsen
    kom igjen å mal nå så vi får snart se!!!
    hi hi...
    klem til deg

    SvarSlett
  7. NICE!!! Ikke annet å si om den saken ;)

    Ha en herlig søndag!!

    SvarSlett
  8. Artig når man får det til. Det ble kjempe lekkert. Nyt overskuddet og bordet:)
    Ha en deilig søndag!

    SvarSlett
  9. Ja kva i all verda skal du bruke pengane du sparte til ;-)
    Flott bord!

    SvarSlett
  10. Kjempeflott bord! Gleder meg til å se det helt ferige resultatet der bordet kommer inn i et hjem! Kos deg med arbeidet, og gled deg til å nyte resultatet i mange år!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  11. Så gøy at du hadde bordet hjemme allerede, da! Tenk på alle pengene du har spart ved å slippe å kjøpe det til 5000 kroner! Nesten så du kan unne deg enda flere gode kjøp, ikke sant? :)

    SvarSlett
  12. Takk for utrolig hyggelig kommentar hos meg.

    Heldig ja, heldig....det kan man si om det bordet!! Gøy å ha fikset det selv også!!

    Kos deg for pengene du sparte du!!

    SvarSlett
  13. Åhh.. Me like! :) Det bordet var aldeles flott, og hadde passet rett inn i mitt nye hus! :)
    Det er forresten første gang jeg besøker deg, og det blir hvertfall ikke den siste! Kjempe fin blogg! :) Jeg linker deg til listen min jeg, hvis det er greit?! :)
    Klem

    SvarSlett
  14. Herlig het for et fint bord. Venter i spenning på flere bilder.
    Ha en fin uke.
    Britt Eva.

    SvarSlett
  15. Rålekkeret bord!
    Ja, hva skal man gjøre med alle pengene man sparer, bør jo kjøpe seg noe dyrt og fint da eller, hihi :)

    Flaks at jeg fikk den siste genseren:)
    Klem, Lene

    SvarSlett
  16. Kul att göra en bra affär! :-) Lycka till med målandet. Kram Alexandra

    SvarSlett
  17. KJEKT! Bordet vart kjempefint. Håper du legg ut bildet etter at det har fått lasur også. Kanskje du kan kjøpe deg ei ny parfyme for pengane du faktisk TJENTE, eller noko anna du har ønska deg :o)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  18. forelska jeg! det var jo bare nydelig!!!

    ligger en award med en utfordring til deg på bloggen min:)
    klem

    SvarSlett
  19. Bordet ditt ble kjempefint!!!!!! Tenk at det store kuppet fantes i din egen garage....:)
    Jeg skal hjelpe tanten min med å pusse opp et liknende bord. Har du noen tips til meg om hvordan jeg skal gjøre det og hva jeg trenger av utstyr/maling?

    SvarSlett
  20. Tusen takk for raskt svar og bra svar!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥